Alla inlägg den 29 september 2019

Av Anki - 29 september 2019 23:52

Fixade och donade lite sen H-E åkt till garaget. Och så en sväng till byn och tanka och kompletteringshandla lite.

Sen hem och satte i gång med maten. En älgstek och en nötstek blev det. 

Pontus och Josefine kom först så jag hann å linda foten åt Pontus när vi väntade på   Vi åt, surrade och hade trevligt. Pontus skulle raida halv åtta så de åkte strax före sju. Lite ovanligt att älsklingen är kvar en söndag kväll men riktigt mysigt är det. 

Av Anki - 29 september 2019 09:52

Ja i går var det dags för den sista officiella "cruisingen" för säsongen, höstrallyt. Det var ett himla kyrkligt rally i år   

Starten gick från LV5 och vidare runt om i Sundsvallstrakten. Stoppen med frågor och aktiviteter var vid olika kyrkor runt om i länet. Så det blev en ordentlig åktur. Vi samåkte med Helene och Sally. Sally tyckte att det var lite för mycket stök ibland men skötte sig exemplariskt som raggarbrud   

Sista anhalten och prisutdelningen var i Kvissleby hos Street Rulers. Precis tvärs över vägen där Pontus och Josefine bor. Jag ringde honom och sa att vi var där men vi hann åka innan han kom över.....Surt, men i dag kommer de och äter middag här. Jonas och Emma fick förhinder men det går ju fler tåg. 

Så nu ska jag ut och ladda ved och förbereda lite. Det blir älgstek i dag eftersom jag vet att Pontus älskar det.

Av Anki - 29 september 2019 09:49

  Japp....och tappade helt bort den i några dagar. Fredagen var det så himla fullt upp. Jobbade och sen hem till kattprinsessan innan jag åkte till grannsockna. Vi var ut och åt på kvällen och sen blev det lugnt. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards