Alla inlägg den 22 september 2019

Av Anki - 22 september 2019 22:05

Ja det blev det för HIF i dag mot Fränsta. Det blir div 6 nästa år för dem. Och de stackars Stockvikskillarna fick spela med nio man och ingen målvakt en hel match mot serieledarna FC Norr. 11 ordinarie spelare skadade och bortresta. Men de kämpade verkligen och gav inte upp, utan petade t.o.m in ett mål. Och med en domare som stod och hade trevligt med motståndarlagets spelare. DET är så sjukt dåligt !!

Av Anki - 22 september 2019 15:11

Ajjemen, ska snart åka in till Nacksta och kolla på fotboll på som den heter nu Mitthem Arena. Förr så var det kort och gott Nackstaplanen, och där började jag min fotbollsbana. Då var det inte så accepterat att tjejer spelade fotboll. Det är ju många män som fortfarande har negativ syn på damfotboll........Ska inte skriva vad jag tycker om det....  


Av Anki - 22 september 2019 14:55

   

Lite så kände jag i fredags..............

Av Anki - 22 september 2019 12:54

Som har funkat när den har haft lust efter åsknedslagen för en månad sen. Köpte ju en usb-kabel och sen funkade den......tills igår. När jag skulle skriva ut Stockviks laguppställning inför dagens match. NOPE !! Ingen kontakt med datorn stod det hur jag än gjorde. Men hittade skivan med drivrutinerna och så bytte jag eldosa??

Och sen mina kära vänner (och ovänner) Den började att konfigurera och installera en himla massa finesser. Bl.a.utskrifter direkt från mobilen och fotoredigering och utskrift av dem, både från mobil och från datorn. Förmodligen så körde jag nog bara igång skrivaren när jag hade köpt den, utan att installera drivrutinerna. Och då tappade det allt när det small i alla eluttag och säkringar i huset. 

Så nu har jag sökt fram fotopapper och i kväll så ska jag testa det. Har ju några objekt som jag ska testa.  

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards