Alla inlägg den 2 september 2019

Av Anki - 2 september 2019 21:36

Rude Vattjom, Sidsjön, Birsta (där jag upptäckte att pölar under bilen överallt där jag stått parkerad) Så på Willysparkeringen fick jag krypa ner på knä och det var inte olja utan vatten. Ringde och konfererade med mäster. Hade inte tid att åka ut till honom utan fyllde på vatten och så åkte jag till Kvissleby till Pontus och Josse. Fick en vattenflaska med mig när jag åkte därifrån utifall......

Har nyss varit ut och kollat och det har försvunnit vatten.   Det var väl inte bra att bilskrället gick igenom besiktningen utan anmärkning. Är väl bara att åka i tid i morrn när jag ska jobba utifall jag måste lifta sista biten   

Nu har jag gjort kalops tills i morgon, som står och puttrar på spisen. 

Av Anki - 2 september 2019 11:34

  Skulle inte tro det......Har bestämt mig för att ta mig i kragen och köra en hälsoresa. Så jag var till Bergsåker i går och hämtade ett provpaket. Och fick dricka en mugg med nåt som rensar ut slaggprodukter ur kroppen. Så natten blev väl inte som jag planerat med en protesterande mage/tarmar. Var lite småtrött när älsklingen ringde i morse     Sen vid halv nio ringde älgjägarna och undrade om jag hade nåt kaffe på G. Myggen höll på att äta upp dem på älgpasset. 

Så då blev det rise and shine och fixa fika. X-et var ju sympatisk som vanligt och talade om vad sliten jag såg ut    

Nu ska jag snart åka ner till Caroline och sen till Tegelgruket och hämta fläktmotorn. Sen till Birsta och köpa present åt Josefine och ut till Kvissleby en snabbis och säga grattis i förskott, eftersom jag jobber i morrn när hon fyller år.

              


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards