Alla inlägg under augusti 2019

Av Anki - 28 augusti 2019 23:29

Har suttit och tittat på alla underbara bilder från deras resa i Skottland och blir så himla sugen. Men förmodligen får jag väl åka ensam som jag alltid har gjort.........

Av Anki - 28 augusti 2019 23:23

 

Av Anki - 28 augusti 2019 23:02

Var på K2 halv sju i morse och kom hem halv sex i kväll. Körde igång gräsklipparen på studs och klippte allt utom ner mot lagårn. Dock inte nöjd med resultatet eftersom knivarna är tokslöa. Skulle behöva hjälp men får väl som vanligt göra ett försök själv att att få loss knivarna så att det går att slipa dem. Eller så skiter jag i det............sover på saken......

Lena ringde och sa att hon köpt fikabröd och ville att jag skulle komma ner, så det gjorde jag. Fika och lite surr och så hem till skogen igen. 

Pratat med   och sagt god natt, så nu börjar det att bli dags att hoppa i säng. 

 

Av Anki - 28 augusti 2019 18:42

Ingen aning....äter både novalucol och diklofenak nu men har lika ont ändå. Förmodligen gallan men med tanke på alla djupa funderingar så kan det vara magkatarr också.........Och bara sååå trött......på människor......

Av Anki - 27 augusti 2019 18:59

Hinner inte med så himla mycket hemma men det kommer fler dagar/kvällar. Och så får jag ju sova i grannsockna också.

Och det är ju inte alldeles tokigt   Minst en dag till den här veckan får jag jobba. 

Av Anki - 27 augusti 2019 17:27

Vad jag har gjort för ont som får så märkliga smeknamn? Får bara ont i magen.............och blir ledsen....

Av Anki - 27 augusti 2019 10:06

Besviken och kanske lite avis också.............Men inget som går att ändra på tyvärr. Man ska aldrig börja att tycka om nåt, det borde jag ha lärt mig vid det här laget. Och vad jag menar behåller jag för mig själv, eftersom skvaller tydligen sprids lika snabbt som en fis i rymden...........

Matchkläderna åt både Hassel och Stockvik är tvättade och trunkarna packade efter söndagens matcher så nu kan jag andas ut. Nu ska jag se om jag hinner klippa lite gräs och kasta in några kärror ved. Steka några testbiffar (nytt recept), 

och sen hoppa in i duschen innan jag åker till K2 igen. Tokigt att man är tacksam för att nån blivit förkyld men så är det ju, fnissar lite då.........  Trivs ju så himla bra där   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards