Alla inlägg den 14 augusti 2019

Av Anki - 14 augusti 2019 23:52

I dag gick lilla grå genom besiktningen och det är jag så himla lycklig för. Tack älskling !!  Sen åkte jag hem och det blev kaos nästan på en gång. Benny skulle hämta matchkläderna och så skulle jag skriva ut laguppställningen åt Stockviks IF. Och så skulle jag upp till Hasselbacken med HIF:s grejor. 

Så klart så funkar inte skrivaren efter bytet av routern. Jag testade omstarter och ändrade inställningar men icke sa nicke.....Så jag frågade Larsson (som jobbar på Canon) om han kunde svänga in och hjälpa mig, och ja det kunde han. Han satt här i 40 min men fixade det inte heller.....men jag hade ju sparat det jag skrivit in i Fogis och Lena jobbade över så B kunde åka in till Elnät och få det fixat.

Och sen jag kom hem från fotbollen så har jag försökt konfigurera den här jävla routern. Det är ju därför mobilen vägrar wifin oxå här hemma. 

Har testat olika ip-adresser och en massa olika kommandon för datorn men inget som funkar. Och nu är jag för trött för att fatta ens vad jag läser........Vet inte vad jag ska göra men nu får det vara tills i morgon. 

  Sweet dreams   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards