Alla inlägg den 1 augusti 2019

Av Anki - 1 augusti 2019 23:30

 

Av Anki - 1 augusti 2019 23:29

 

Av Anki - 1 augusti 2019 16:56

Det blev en hojtur i dag också då eftersom vi sov här i natt efter Lövis. Mysigt   Var in i Birsta en sväng på hemvägen. Men som vanligt så ledsnade jag på en gång jag kom in dit. Köpte ett par skor iaf....Och hemkommen så tvättar jag matchkläder.....igen. Och klippt gräset. Men tror jag blir galen på alla bromsar. De sitter överallt på kroppen när man klipper i bikini. Och blodet rinner.....Blivit biten t.o.m på rumpan.....finns ju mycket att smaska på där om de söker fläsk....  Ska 

ta en svängom med Jonse i morgon. Ser att det är hur mycket hallon som helst så jag tror att jag ska röja gångar i hallonsnåren.

Är faktiskt bjuden på grillat bort i byn, med ett glas rött (eller två) Så det blir en prommis hemöver sen då.


Av Anki - 1 augusti 2019 00:00

Sitter och slötittar mellan datorn och Tv:n och älsklingen sover på soffan, när det plötsligt mullrar som fan och hela huset vibrerar. Smulan blev alldeles stel och jag sprang till fönstret, trodde att det var nåt på vägen först. Men sen börja inläggen på fb att ploppa upp. Och Pontus skrev att det mullrat ordentligt i Kvissleby också. Och nu står det på gobiten och ST att det var ett kraftigt jordskalv. Läskigt......

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards