Alla inlägg den 12 juli 2019

Av Anki - 12 juli 2019 19:46

Varit till människobyn en sväng. Var till Caroline och där blir man alltid på bra humör. Skrattade så tårarna rann ett tag där de inte fick göra det. Underbara Carro   Sen har jag faktiskt bara latat mig idag och solat lite. Jeanette undrade om vi skulle ta en lunch på Lövis men det får bli en annan dag. Men veckorna rullar på så himla snabbt så snart är det slut på den möjligheten. Fick ringa till vårdcentralen om getingsticket eftersom det fortfarande är svullet och både kliar och gör ont. Antihistamin och om det inte blir bättre eller blir inflammerat ska jag ringa på en gång. Just nu är armen jättevarm men vi får se. Ringde till Pontus och sa att han ska passa sig för attackerande getingar   Så nu är det väl som vanligt.......väntar på att herr S ska ringa och säga att jag kan börja med maten.......

Av Anki - 12 juli 2019 00:35

Oroar mig enormt för älsklingens hjärtproblem men just nu är det fokus på mitt getingstick......Armen fortsätter att svälla och det känns otäckt. Funderar om jag ska trycka i mig kortisontabletter innan jag hoppar i säng. Hoppas vid gud att inte Pontus råkar ut för en sån geting. Han som är så fruktansvärt allergisk mot getingstick....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards