Alla inlägg den 11 juli 2019

Av Anki - 11 juli 2019 23:51

 

Av Anki - 11 juli 2019 23:25

Klippte gräset överallt och sen åkte jag till Timrå/Birsta. Skulle kolla på skor men är så orolig för han som tror att han är odödlig, så att jag tog en sväng dit först. Ja och sen blev det en Birstasväng då. Det blev ett par skor, en top och nagellack.

Pratade i tfn hela vägen hem, först med mitt lillhjärta och sen med en kompis. När jag äntligen kom hem vid 20-snåret så fräste jag på köttfärsen jag tagit fram och så tittade Hansa förbi och surrade en stund. 

Getingsticket jag fick i går på armen är ca en dm i omkrets, svullet och kliar like hell......

Har pratat med pussgrodan och sagt godnatt.     

Av Anki - 11 juli 2019 13:57

Det var nån som fräste åt mig för ett tag sen att när man bor i hus så behöver man hjälp ibland. Och ja så är det ju. Det är jag fullt medveten om. Speciellt när man är lite justerad.......Funderar mer och mer på framtiden.........

Av Anki - 11 juli 2019 00:22

Sitter och läser ST på nätet och läser en artikel om en kvinna som heter Annika Bel Mekki. Känner igen namnet från fotbollen men kan inte placera det riktigt. Förrän jag läst lite mer och sett bilderna. Känner ju direkt igen fotot på Zackas pappa. När Pontus spelade i Sund så spelade han med Zacka Bel Mekki och pappan var alltid med på matcherna.Och nu läser jag att Dolph Lundgren är hans mammas bror, alltså hans morbror........  Lite häftigt ändå   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards