Alla inlägg den 30 juni 2019

Av Anki - 30 juni 2019 12:18

Körde en sväng till med röjsågen, fikafrämmande av västra och så var jag till Biggan en sväng. Ut till grannsockna och efter en massa hattande hit och dit så hamnade vi " i skogen". Hoppas att det gick bra för Åke med sitt evenemang (cruisingen) här uppe i Norrhassel. Hade gärna varit där men så blev det inte då....

I dag så är det massor att göra innan Norgetrippen på mc. Både inomhus, utomhus och lite handling.

I fredags när vi hade ätid middag och skulle sätta oss i rummet så säger Sundin.....- det ligger en fågel här...WTF !! Jodå min prinsessa som inte brukar syssla så mycket med jakt, hon hade burit in och lagt en pippi åt sin husse hon     . Lite äckligt tycker jag då. Så nu måste jag be att Biggan kollar av när jag är borta så att det inte ligger nån överraskning nånstans och väntar när jag kommer hem igen.


       



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards