Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Anki - 23 juni 2019 23:13

Pratade faktiskt i helgen med människor som typ inte gillar mig (eller som tycker att jag är som en böld i arslet).......och det var helt okej....i rätt sällskap.  Men snart har det gått två år och jag känner mig fortfarande som en utomjording. Passar helt enkelt inte in i gemenskapen. Det kommer aldrig att ändras och jag vet inte hur jag ska göra. Ska jag fortsätta att be om ursäkt för att jag finns till med ett leende?? Jag heter Anki men är "skogstrollet" eller New girl in town.......Får ju inte nån backup direkt...... Kul? Not......Det finns ju de som gillar mig för att jag är just den/vad jag är....Anki....     

Av Anki - 23 juni 2019 22:32

I morrn ska jag försöka att sätta upp hängrännorna på framsidan. De har legat i garaget länge nog nu. Egentligen så kanske jag skulle ta emot den hjälp som erbjuds? Men då blir det fel.........Hur man än vänder sig så har man rumpan bak......?

Av Anki - 23 juni 2019 22:06

 

Av Anki - 23 juni 2019 22:03

När man lever i olika divisioner.......Tänker inte utveckla det nåt närmare. 

Av Anki - 23 juni 2019 20:01

Tvättade och pysslade lite när jag kom hem från grannsockna. Sen åkte jag ner med matchväskorna till Västmarken. Fick en kopp kaffe och så hjälpte Lena mig att laga ärmen på MC-jackan jag köpte. Det var en lite klurig reva på den som jag var lite osäker på om jag kunde fixa själv. Men hon har ju tapetserarnålar att sy med så det funkade bra. Hoppas att det håller bara. Och när jag kom hem så kollade jag på lite VM-fotboll. Hinner ju knappt med det nu. I torsdags såg jag faktiskt Sverige-Usa..........trots att älsklingen var här   Han tyckte att det var så spännande så att han somnade........    

Av Anki - 23 juni 2019 14:02

Kan väl inte påstå annat än att det varit en jättemysig helg. Midsommarafton var vi till Skatan och åt med ett härligt gäng, och sen var vi till Jonas i Korsta och fixade så att han fick nåt att äta. Sen hämtade vi hojen i Bredsand och så var den dagen slut. Och inget ont i håret morgonen efter   Jag åkte hem en sväng till skogen och Smulan på dagen när  skruvade en stund.

Sen på eftermiddagen mötte vi upp med H-E och Marina och så blev det en mysig "liten" tur på hoj till Hammarstrand. Boppers var där på Trätojordsbacken, men vi struntade i dem och vände hemåt igen. Åt gjorde vi i Bispgården på vägen upp. Enormt vacker natur efter Indalsleden och så ser man naturen på ett annat sätt när man åker motorcykel. Och inte ont i håret i morse heller......men dock träningsvärk lite här och där   Bra träningstur inför Norgeresan iaf. 

               

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards