Alla inlägg den 12 juni 2019

Av Anki - 12 juni 2019 23:26

En trevlig dag på jobbet men blev skit-trött idag oxå. Kanske jag har fått sömnsjuka....? Njae...men när jag kom hem så skulle jag köra igång röjsågen. Och det gick så där till en början. Fick inte igång den och fick inte på mig selen.....men eftersom jag inte ger mig när jag bestämt mig för något så fick jag till alltihop efter att ha tänkt till lite. 

Fick inte selen att sitta riktigt bra så jag fick ont både här och där. En röjsåg är inte lätt om man arbetar på fel sätt med den. Körde en timme och sen fick jag ge upp. Och när jag kom in så hade min älskling ringt. Så då blev det hopp in i duschen, och sen iväg till grannsockna. Vi var och åt tillsammans med Joel och sen var vi en sväng till min chef på Kalmarvägen, som bor därute. Kan inte hjälpa det men jag är fortfarande himla orolig för   Även om han nu verkar att ha insett allvaret. Men han är så trött och slut. Nu när jag inte har någon hund så kan jag ju sova där, men i morgon hade jag lite bokade grejer på fm. Så då valde jag att sova hemma. 

Av Anki - 12 juni 2019 06:26

Inte lika trött idag och det känns ju bra. Men Smulan snarkade som en häst och blängde när klockan ringde   

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards