Alla inlägg den 27 maj 2019

Av Anki - 27 maj 2019 23:34

    Sundin....

Av Anki - 27 maj 2019 23:01

Stockvik - Ljunga,  2-1. Och mammas lillhjärta röstades som matchens lirare. Stockviks ordförande kom fram till mig och frågade om sonen spelade i kväll. Japp sa jag, nr 7. Wow !! Det är ju han och den andra mittbacken som håller ihop laget hela matchen var hans kommentar. Då blir mamman stolt   

Av Anki - 27 maj 2019 18:44

Benny ringde 17:15 och frågade om jag kunde skriva ut laguppställningen åt honom. Men han var inte hemma än...blev jag förvånad?? Nope. 17:30 ringde han. Och innan jag hade loggat in i Fogis och klickat i alla namn och nummer så var klockan kvart i sex....Samling i Bredsand 18:00... Åkte hemifrån 17:50 och var i Bredsand 18:15. Och då hade jag tankat oxå. Tog rygg på honom i Sörfors och då var det bara å gasa. När vi var halvvägs ringde han och frågade om jag kommit ihåg matchkläderna   

Av Anki - 27 maj 2019 16:19

Den jävlas varje år vid första starten men nu ville den inte alls gå som den skulle. Så då ringde jag till mäster mek/  

Han sa hur jag skulle göra och tänka sig....sen gick den som en klocka. Och jag körde tills bränslet tog slut, så nu är jag helt färdig i armarna. Och såg ut som om jag suttit i en slåtterkross   

Av Anki - 27 maj 2019 12:39

När man har så mycket i huvudet och glömmer att ringa till mamma på mors dag...och får höra att systrarna kom på besök som de alltid gör..............lite ont i magen igen dårå............Men var så himla lycklig att mina egna skulle komma alla tre och vips så var det för sent att ringa. Det är historia nu men återigen fick jag känna att jag är familjens svarta får.   

Av Anki - 27 maj 2019 11:25

Lady och jag tog sovmorgon idag. Vaknade av tfn....ovanligt? Nu har jag lovat att fixa med fiket på Hasselbacken i år igen. Trots att jag hade bestämt att jag INTE skulle hålla på att krångla med det den här fotbollssäsongen......Men Larsson bad så snällt......  Nu tvättar jag åt två klubbar plus fiket på Hasselbacken. Men lovar inte hembakt varje match i år. Om ingen vill stödbaka åt mig......Kan bli tufft då dagar jag jobbar också. Det är då man inte riktigt orkar med sig själv.......

Nu ska jag ta på mig arbetskläder och en mössa   (så jag inte får fulla håret med gräs och skräp), och så ska jag ta en svängom med röjsågen. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards