Direktlänk till inlägg 7 maj 2019

Mot aftonen vaknar den late.....

Av Anki - 7 maj 2019 23:32

Nej inte riktigt så men Pontus var hit och klippte sig först. Sen fixade jag lite pasta carbonara som vi åt han och jag. Han skulle ju spela match och hann inte äta när han kom hem. Och så fick ju jag sällskap också vid matbordet. När han åkt så gjorde jag några termosar med kaffe, eftersom Stockviks styrelse skulle komma och titta på premiären. Plockade med mig varma kläder och drog ut till Kusten. Det var kallt.....och tidvis blött....Jag satt på läktaren med Eriks Jonna och deras tre hundlurvtussar. Himla gullig tjej ! Stockvik vann mot afganerna med 4-0 helt rättvist.  Det är lite märkligt när motståndarna tillåts att spela hur fult som helst och att de bara pratar persiska så att ingen begriper vad de säger. Men om de svenska spelarna säger nåt fult så blir det kort på studs? Jaja det blev vinst iaf och en rättvis sån. Jättefin laganda har killarna. Skulle önska att Jonas bytte lag......När matchen var slut så hade jag en snabbdejt med den goaste killen som finns. Och nu har jag bäddat rent i sängen och ska snart krypa ner under täcket. Jobb i morrn 7-12. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards