Alla inlägg den 7 maj 2019

Av Anki - 7 maj 2019 23:32

Nej inte riktigt så men Pontus var hit och klippte sig först. Sen fixade jag lite pasta carbonara som vi åt han och jag. Han skulle ju spela match och hann inte äta när han kom hem. Och så fick ju jag sällskap också vid matbordet. När han åkt så gjorde jag några termosar med kaffe, eftersom Stockviks styrelse skulle komma och titta på premiären. Plockade med mig varma kläder och drog ut till Kusten. Det var kallt.....och tidvis blött....Jag satt på läktaren med Eriks Jonna och deras tre hundlurvtussar. Himla gullig tjej ! Stockvik vann mot afganerna med 4-0 helt rättvist.  Det är lite märkligt när motståndarna tillåts att spela hur fult som helst och att de bara pratar persiska så att ingen begriper vad de säger. Men om de svenska spelarna säger nåt fult så blir det kort på studs? Jaja det blev vinst iaf och en rättvis sån. Jättefin laganda har killarna. Skulle önska att Jonas bytte lag......När matchen var slut så hade jag en snabbdejt med den goaste killen som finns. Och nu har jag bäddat rent i sängen och ska snart krypa ner under täcket. Jobb i morrn 7-12. 

 

Av Anki - 7 maj 2019 17:04

När Pontus var här och klippte sig förut så ringde Lena och undrade om han visste vart Benny var. Hon och Ida hade varit på Ica Matfors. Ida satt kvar i bilen (Crickas firmabil) Då kommer det en svart Subaru och kör på bilen. Och kör därifrån, parkerar på nästa parkeringsrad och går därifrån. Subarun fick skärmskador m.m Ida fotade alltihop inklusive reg-nr.  Hur dum får man bli ?? Skulle nog inte vilja vara i deras kläder när mr X får tag i dem..........

Men nu ska jag bege mig till Kustens spillvärmeplan och Stockviks seriepremiär. 

Av Anki - 7 maj 2019 12:43

Det snöar....regnar....haglar.......nu längtar jag tills Pontus dyker upp !

 

Av Anki - 7 maj 2019 12:42

 

Av Anki - 7 maj 2019 10:53

 

Av Anki - 7 maj 2019 10:26

Det vräker ner regn/snö!! Tog en sovmorgon idag. Har drömt mardrömmar deluxe hela natten så svetten har forsat. Så nu ligger sängkläderna i tvättmaskinen....Tycker så himla synd om alla småfåglar som har "boat" nu. Kallt och dåligt med mat. Jag kan ju göra en brasa i kaminen men det kan inte de.......

Funderar på om jag ska baka en laddning bullar åt mammas "lillgubbe" tills han kommer och klipper sig sen i em. Får se hur lat/energisk jag är om en stund.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards