Alla inlägg den 1 april 2019

Av Anki - 1 april 2019 23:29

Pratat med mitt   och sen gjorde jag iordning köttfärsen som jag tagit upp från frysen. Ska testa och göra fetaostbiffar i morgon. Skulle nog ha gjort det nu ikväll men är helt färdig. Ont i halsen och feber, orkar knappt stå på benen nu. Undrar verkligen hur jag ska fixa att jobba på onsdag....Och tur att fikat är klart till vävmötet....

 

Skulle behövt nån som kramar om nu..........

Av Anki - 1 april 2019 21:01

Fikabrödet till vävmötet är klart. Bregottkakor, cornflakesdrömmar, rulltårta med oboyfyllning och vaniljhorn får räcka tycker jag. 

Fick en snap av Jonas nyss. Ett bra försök till aprilskämt men morsan lurar man inte så lätt   

Av Anki - 1 april 2019 19:53

  1

Av Anki - 1 april 2019 17:48

Det blev en prommis på 5 km och var så hungrig på hemvägen så jag blev knäsvag   Så medans jag väntade på att ugnen skulle bli varm så gjorde jag en macka med råbiff och satt i solen på altan och åt den. Men nu så är snart fisken klar. 

Och alldeles nyss så såg jag Stefan åka förbi på hojen så nu är det nog vår   Nice eller hur   

Av Anki - 1 april 2019 14:53

Yes, nu har jag flyttat veden från containern till vedboden. Det blev ju perfekt med det där håååålet i väggen. Ska försöka att snickra en lucka som jag kan sätta dit. Men det hinner jag, måste ju köpa gångjärn oxå. Om jag inte har några i nån låda. Sen började jag att kratta ihop gammelhöet däruppe men det blåste så jag andades i mig en massa skit och måste sluta. 

Har gjort en kakdeg och nu ska jag ta med mig Lady och gå en prommis uppöver. Gå av mig alla negativa tankar. Minus och minus är plus.....

Kom överens med JM att jag skulle göra en plus och minuslista......men det funkar ju inte, blir katastrof dårå.....    

Nepp hunden har ätit klart så nu är det ut i solen och röra på fläsket.     


Av Anki - 1 april 2019 13:20

Äpplen är himla bra för en massa saker. I alla fall om man lyssnar på vetenskapliga fakta.

   

Av Anki - 1 april 2019 13:17

Om man är prinsessan på ärten så får man alltid som man vill.........och det är inte jag....

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards