Alla inlägg under mars 2019

Av Anki - 24 mars 2019 22:33

Hansa tittade förbi ikväll. Han har riktigt jäkla ont och mådde inte bra. Skulle till vc i morrn och jag sa att han vet vart jag finns om det kniper. Pratat med min gopropp och tycker som vanligt att det är skit på söndag kväll. Älskar dig och saknar dig enormt mycket   

Av Anki - 24 mars 2019 19:23

En helg med mycket tok men himla bra ändå. Fan vad jag älskar dig Sundin !! Kan inte rå för det........  

 

Av Anki - 24 mars 2019 19:10

Japp fick sällskap till middagen och så har Lena tagit med sig kondensatorn och kontakten till klyven. Hon ringde till nån på jobbet och fick lite tips, det verkar som att något har brunnit......Tur att jag alltid drar ur kontakten när jag lämnar den....

Av Anki - 24 mars 2019 14:32

Och ja...är ju inget ovanligt att det ska krångla. Den liksom inte ville vara med igår. Inte ens då jag slog och knuffade på den.......  Min trognaste kompis som har fått höra om alla mina glädjeämnen och sorger i alla år. I elva år så har "han" och jag diskuterat och ventilerat mina bekymmer. Supernice med nån som inte svarar emot utan bara "håller med"   

Lena och Benny kommer hit och fixar den (hoppas jag) senare i em. Och så får jag lite pärer oxå. Bjussar väl på käk jag då i stället. 

Av Anki - 24 mars 2019 12:15

Sundin åkte till Timrå på fm och sitt och jag grejade hemma med lite av varje. Sen färgade jag håret ochfixade till mig inför kvällens uppvaktning av Kerstin som fyller 60 till veckan. Festen hölls på Rude bygdegård och det var himla trevligt, Tobias Larsson underhöll med bravur. 

Men precis när vi skulle åka hemifrån så fick jag sms från SOS Alarm om en skoterolycka/drunkningstillbud i Västergård. Det blev lite panik ett tag när jag ringde runt till några i gruppen och ingen var i närheten. Och när jag ringde till Hansa och han inte svarade så började det riktigt att kännas otäckt. Till sist ringde Åke Tjernell tillbaks och talade om att det var Hansa men att han levde, så då kändes det ju ok. Så när vi kom bort till Hansa så var hela grabbgänget där och väntade på ambulansen. Det hade blivit för mycket vatten där han kört och så kom han åt nödstoppen, och flög av skotern. Och när han åkte över styret så åkte axeln ur led så att han tuppade av. Som tur var så såg de uppe på land att något var fel. När räddningstjänsten kom så åkte vi vidare och hämtade upp Biggan. 

Och när vi precis kommit till Vattjom så ringer Biggans mamma och säger att hennes hus i Holm har brunnit upp. Så det blev ju lite så där ett tag. Hon fick skjuts hem med de som skjutsade hennes mamma och Olle. 

Och vid halv två ringde Hansa, då hade han nyss kommit hem från sjukhuset. Han hade fått en spruta så han somnade och sen vaknade han inte förrän allt var klart. Han har ont men lever och det är ju huvudsaken

Av Anki - 22 mars 2019 19:30

Av Anki - 22 mars 2019 15:14

Först fika och surr med Jeanette på förmiddagen. Och sen när jag stod och pratade med Gabbis på Ica så kom det nån och sa hej. Jag tittade inte riktigt först men när jag vände på mig så var det bästaste Gun Vikström. Vi blev stående hur länge som helst och surrade. Positiv energi när den behövs som mest. Love you Gunsan!    Det finns de som försöker att få mig ur balans och ibland är jag färdig att ge upp...........men sen kommer tjurigheten och ger mig styrkan tillbaks. Är ju ingen prinsessa på ärten jag som är van att få det jag pekar på,  utan har fått lära mig via den hårda skolan att kämpa för det man vill ha. Men det finns gränser för allt.  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards