Direktlänk till inlägg 24 mars 2019

Både trevligt och otrevligt

Av Anki - 24 mars 2019 12:15

Sundin åkte till Timrå på fm och sitt och jag grejade hemma med lite av varje. Sen färgade jag håret ochfixade till mig inför kvällens uppvaktning av Kerstin som fyller 60 till veckan. Festen hölls på Rude bygdegård och det var himla trevligt, Tobias Larsson underhöll med bravur. 

Men precis när vi skulle åka hemifrån så fick jag sms från SOS Alarm om en skoterolycka/drunkningstillbud i Västergård. Det blev lite panik ett tag när jag ringde runt till några i gruppen och ingen var i närheten. Och när jag ringde till Hansa och han inte svarade så började det riktigt att kännas otäckt. Till sist ringde Åke Tjernell tillbaks och talade om att det var Hansa men att han levde, så då kändes det ju ok. Så när vi kom bort till Hansa så var hela grabbgänget där och väntade på ambulansen. Det hade blivit för mycket vatten där han kört och så kom han åt nödstoppen, och flög av skotern. Och när han åkte över styret så åkte axeln ur led så att han tuppade av. Som tur var så såg de uppe på land att något var fel. När räddningstjänsten kom så åkte vi vidare och hämtade upp Biggan. 

Och när vi precis kommit till Vattjom så ringer Biggans mamma och säger att hennes hus i Holm har brunnit upp. Så det blev ju lite så där ett tag. Hon fick skjuts hem med de som skjutsade hennes mamma och Olle. 

Och vid halv två ringde Hansa, då hade han nyss kommit hem från sjukhuset. Han hade fått en spruta så han somnade och sen vaknade han inte förrän allt var klart. Han har ont men lever och det är ju huvudsaken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards