Alla inlägg den 24 februari 2019

Av Anki - 24 februari 2019 21:31

Först bästa lördagsmyset som inget i hela världen kan överträffa   Hur kan man älska nån så himla mycket?

Och idag har vi varit på en roadtripp till Järbo och Forsbacka. Bara så himla mysigt med en hel dag tillsammans med så mycket positiv energi. Blev så ledsen när jag måste åka hem till skogen igen. Den där pusselbiten då igen.........

Pojkarna var lite besvikna att jag inte kom till Nordic då båda spelade DM-matcher, men det blir fler matcher. Pratade med Pontus och Josse när jag åkte hem från grannsockna. Mina småhjärtan..........   

Nu har jag laddat tvättmaskinen ( har två matchställ att tvätta, Stockvik och Hassel) gjort upp eld och packat upp mina grejor. Plockat undan efter X-et som var hit i går kväll och lånade skrivaren för att få ut laguppställningarna. 

När jag hämtade Lady förut så sa han att jag inte borde elda när det blåser så hårt, men det skiter jag högaktningsfullt i. 

Nu eldar jag och väntar på tvätten. Pratat med pussgrodan oxå. 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards