Alla inlägg den 22 februari 2019

Av Anki - 22 februari 2019 23:12

Vaknade av smset från  och sen fick jag sms fråm hemtjänsten men orkade inte ens svara ja eller nej förrän det kom en uppmaning att svara. Känns som om jag är helt uttömd på energi och bara trött. Men klev upp till slut och duschade och tvättade håret. Sen fikade jag och gick ut. Gled ju på isen när jag skulle vända chevan i går och åka till Timrå,så den inte gick att få ur fläcken. Hade varken skor eller kläder då för att jävlas med en bil som stod där det var blankis. Så jag flyttade grejorna till volvon och åkte till Timrå i den. Men det gick som smort att flytta bilen idag när jag hade grusat runt däcken. Lade bara i fyrhjulsdriften och körde helt lugnt därifrån....

Ut i lagårn och klöv en massa grovklampar och bar in ved innan jag gick in igen och väntade på tfn från älsklingen.

Det blev inte som det var bestämt så jag fick ringa till hundvakten i Västmarken och fråga om det gick bra att byta dag, och det gjorde det. Och sen har det varit en helt vanlig fredagkväll i skogen    


Av Anki - 22 februari 2019 12:19

Funderar på att hyra en lägenhet nånstans i stan.............Öppen för förslag.

Av Anki - 22 februari 2019 12:14

    

Av Anki - 22 februari 2019 10:50

Svårt fall...doktorn grät.........

 

Av Anki - 22 februari 2019 00:07

Ja, grattis till dig Kenneth Nordström, på din födelsedag. Hoppas att du har det bra däruppe ovan molnen. Du sa alltid att du höll kollen på mig via satelliter......och jag tyckte att det var lite läskigt. Man var liksom aldrig säker på dig   Men bland de ärligaste och bästa vänner jag nånsin haft, och saknar dig. Trots att du var göteborgare   Hade väl inte trott att det skulle sluta som det gjorde, även om du talat om för mig att du inte mådde bra. 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards