Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Anki - 5 februari 2019 23:38

 

Längtar tills i morgon   

Av Anki - 5 februari 2019 23:19

Eldar....och eldar....Har pratat i tfn hela kvällen känns det som. Biggan, Lena, Gun V och så till sist med världens goaste älskling   Och under tiden jag pratade så ringde några till som jag får inga upp i morgon. 

Har en massa jag måste hinna med i morgon. Bära in ordentligt med ved och klyva stickor så att Biggan kan elda när jag är borta. Tagit fram köttfärs som jag måste göra nåt av. Packa...tur att älsklingen har stor resväska. Vadå två dagar??   

Färga håret och fixa lite.Så himla kul att Gun och jag har fått så fin kontakt igen, efter att ha tappat all kontakt efter grundskolan. 

Av Anki - 5 februari 2019 17:47

Japp varit dit idag. Nu var värdena så bra så att det nog är lugnt i ett halvår igen. Nu kan jag gå förbi en magnet utan att fastna.   Var en snabbis till söstra i Granloholm och hämtade en jultidningsbok......och sen var jag till ett annat ställe i närheten och kollade på ett jobb/timvik. Var himla mysigt ställe och trevliga arb.kamrater Det var bara en grej som jag var lite fundersam över (och det har inget med själva jobbet att göra) Vävmöte ikväll men jag hade +13 inne när jag kom hem så jag måste elda. Och hungrig som en gris dessutom.   

Yes

Av Anki - 5 februari 2019 11:26

    

Och det får ju jag.   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards