Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Anki - 4 februari 2019 23:33

Eldat sen jag kom hem så att jag fått upp värmen i huset och nu är det hopp i säng. 

 

Av Anki - 4 februari 2019 23:10

Jobbade med en för mig ny tjej ikväll och vi funkade bra tillsammans. När vi var till Matfors så sprang jag in på Ica och köpte några grejer som jag lade i baksätet på jobbilen. Och när jag kom hem så hade jag så klart glömt dem kvar i bilen....

Men jag ringde till natt-tjejerna som skulle ta in dem till lokalen åt mig. Tack till Yvonne !! I morrn ska jag till Somatiska och tappa blod och så ska jag kolla på ett till timvik. Snart onsdag   

Av Anki - 4 februari 2019 16:03

Jorå det kan faktiskt vara riktigt vackert med snö också..........men man får fundera lite först......

 

 

Av Anki - 4 februari 2019 15:51

Började dagen med att dammsuga. Hade släppt ut Lady och rätt som det var så stod Maria Lundgren i hallen. Lady var på vägen igen....Sen rallade jag ved och klöv stickor, och så undrade Jeanette om Lady ville ha busfrämmande. Så då kom de ner en stund. Albin försökte sätta på henne från alla håll och kanter    Sen såg jag blod på golvet inne, så det kanske var därför hon var så konstig i går?? Vi fikade och surrade lite efter påsättningsförsöken/buset. De trivs ihop iaf.

Sen har jag kokat senap och hjortronsylt och pysslat lite. Fick beröm av en som tycker att jag så energisk .....sa att jag är otrolig   Jojo tur att det finns de som tycker det oxå   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards