Alla inlägg den 1 februari 2019

Av Anki - 1 februari 2019 18:18

Sitter och läser inläggen i vår väg-grupp.  Bu och bä.....Håller ju faktiskt med om vissa saker men det kan ju bli lite hätsk stämning. Men på en vecka så har två bussar varit av vägen, en timmerbil med fullt släp har vält, och tre-fyra personbilar har oxå varit av vägen. I dag blev det en efterlysnng av mig då en kommunbil hade brakat av vägen vid Edbacken. Nån hade ringt till vår chef och frågat om nån av oss var där uppöver. Och det var ju jag....men jag hade inte kört av vägen..... Grejen var att min jobbmobil inte funkade......och det visste ju inte jag. Så att de var ju säkra på att det var jag då. När de hade försökt att få tag på mig i en timme så ringde Ida på min privata mobil och undrade vart jag var. Är på Ica och på väg till lokalen sa jag förvånat och då sa hon att min mobil inte funkade. Jahaa men då var det ju lugnt då. Och när vi fick ordning på mobilen då bara vällde det fram obesvarade samtal, från chefen m.flera    Och det var någon från en annan grupp som hade testat lite off-road....  

Av Anki - 1 februari 2019 17:43

 

Av Anki - 1 februari 2019 17:39

 

Av Anki - 1 februari 2019 11:27

En tuff vecka är slut och äntligen är det helg. Ja det har varit mycket nu i några dagar. Så i kväll är det nog skogstrollet som somnar i soffan.....?

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards