Alla inlägg under januari 2019

Av Anki - 22 januari 2019 15:14

  Ibland är det riktigt j*a skitjobbigt

Av Anki - 22 januari 2019 14:26

Har sytt köksgardin till nån jag tycker om och nu ska jag ut och bära ved. Har liksom helt tappat gnistan för allting känns det som. Funny feeling....not. Vet inte riktigt vad jag vill men skitless iaf.......

Av Anki - 22 januari 2019 10:40

Ja inte är det så där himla hemtrevligt att kliva ur sängvärmen när det är +10 inomhus. Låg kvar under duntäcket till nio och gruvade mig för att sätta ner fötterna på golvet. Och det tar en stund innan man tänt i kaminen och fått upp värmen i huset igen. När det blir riktigt kallt så måste jag slå av luftvärmepumpen, eftersom den inte orkar då. Skulle önska att jag hade råd att köpa en ny, men det har jag inte just nu iaf. Men nu börjar det att bli hyfsat inne iaf. Ska sy en köksgardin sedan och ev åka upp till vävstugan en sväng. Men har ingen lust alls och fortfarande himla ont i lederna. Får väl riskera att få skit om jag inte orkar....

Av Anki - 21 januari 2019 23:36

  Önskar att katter (the cat) skulle kunna göra så..........

Av Anki - 21 januari 2019 20:33

Ja nu är det bara å tokelda,  -24 ute nu. Ont i lederna dessutom så jag tror jag blir tokig(are). Inte blir det bättre av att bära och slita ont med veden.

   

Av Anki - 21 januari 2019 16:19

På sjukhusparkeringen utanför somatiska förut. Var på dåligt humör redan innan jag kom till stan eftersom chevan inte ville starta på en gång. Och så tog det tid att tappa blod eftersom det inte ville rinna så bra. Och då känns det otäckt....

Och så kommer jag ut till parkeringen. Det är trångt som fan och man behöver lite mer svängrum med chevan. När jag nästan har krånglat mig ut så kommer det en gubbe i en liten Renault Clio. Som kör fram och ställer sig snett framför mig. Först pekade jag åt honom och visade hur nära det var till bilen på min högra sida och att jag inte kunde svänga mer. Eller att jag kör på honom. Men fanskapet står kvar ändå och käften på honom går som en bandsåg. Och det är då det brinner för frk Eriksson....som säger åt honom vad hon tycker....    Då körde han fram så jag kom ut. Fattar inte hur en del tänker. Sen åker från Birsta så är det en dåre som tokbromsar vid fartkameran där det är 60. Trots att det inte gick mer än 50?


Av Anki - 21 januari 2019 12:11

När jag har målat kaklet och inte kan bestämma mig för om jag ska ha svarta eller vita fogar. Och älsklingen säger vad han tycker. Då känns det som riktig vi-känsla. Och så får det bli   

Nu ska jag åka och tappa lite blod igen. Och så ska jag en sväng till Gardincenter i Birsta.

Lite bilder från i fjol den här dagen.............

           

Av Anki - 20 januari 2019 23:05

Tillbringat större delen av helgen med den bästa älsklingen av alla. Lite extra länge i dag, såå glad för det   Vill bara ha mer.....älskar dig snygging   

I kväll fick jag finaste middagsgästerna av Pontus och Josse. Är så himla glad för att lilleman har hittat en sån himla go och glad tjej. Hon är superhärlig. Hoppas att det håller i sig, han är verkligen äntligen lycklig. 

Sen är det nån som inte är så lycklig och glad längre och som finns i tankarna hela tiden. Varför är ett diffust ord ibland.....?

Du fanns för mig och peppade mig, nu är det min tur att vara vän.............


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards