Direktlänk till inlägg 1 december 2018

Ej nåbar....

Av Anki - 1 december 2018 13:25

Var till läkaren i går fm. De kollade ekg och allt möjligt men slutsatsen var (nog) en kraftig muskelbristning. Så det är bara att avvakta...som vanligt. Och knapra naproxen....Liftade med Hansa ut till Staffare i går så vi skulle slippa att åka i två bilar upp till skogen senare på kvällen. Och när jag kom dit ut så upptäckte jag att mobilen hade 20 % batteritid kvar. Så när jag hade pratat med Helene så stängde jag den. Och när den var laddad igen framåt nattkröken så var det ett himla plingande i den   Och i morse fick jag en avhyvling att jag varit onåbar   Men ok när jag förklarat varför. 

Vi hade iaf en trevlig date med Johan och Helene på Ming Palace på kvällen.

Nu har X-et och Lena nyss varit hit och hämtat hem frysen, och fikat. Så jag passade på att möblera och flytta om lite......och nu har jag ont så att jag mår illa. Är huvet dumt får kroppen lida, heter det visst.......Ska ut och hämta ved, mata fåglar, stryka gardiner och åka till Ica. Kanske baka matbröd också. Sen kan jag lägga mig och gnälla en stund innan    kommer igen. Lena smorde mig med diklofenaksalva så jag hoppas att det hjälper lite iaf.

 

 
 
Jeanette

Jeanette

1 december 2018 14:03

Muskelbristning GÖR ont!! Bara att härda ut nu. Försök ta det lite lugnt på morgonen och mjuka upp kroppen lite lugnt och inte full fart från start. Krya!!

http://ejmis.blogg.se

Anki

1 december 2018 16:33

Ska försöka. Just nu är det nästan outhärdligt....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards