Alla inlägg under november 2018

Av Anki - 25 november 2018 14:24

   

Av Anki - 25 november 2018 10:42

     

Av Anki - 25 november 2018 10:40

Så här kan det se ut en vintermorgon i skogen. Ingen kan väl påstå att det inte är vackert?

    

Av Anki - 25 november 2018 10:25

Vips så är det slut på helgen. Fredagen ägnade jag till stor det åt matlagning och vedklyvning och sen kom H-E hit. Lite trött.....På lördag skulle han fixa ett lastbilsskåp i garaget så då fixade jag lite hemma i skogen. Plockade bort en utebelysning som det var nån kortis i, och så satte jag upp den nya. Så nu är det bara å sätta i kontakterna till helgen. 

Och i går kväll så var vi och grattade ett födelsedagsbarn i Timrå......

Sitter just nu och lyssnar på julmusik på radion......och får en sjuhelvetes ångest inför jul.  Men det går över......hoppas jag. 

"Lite" jobbigt sen Jonas sa hur besviken han är att jag inte är tillsammans med dem på julafton  

Älsklingen har åkt hem till sitt kära garage igen och jag tror att jag ska elda ute idag. Måste aktivera mig.........

Av Anki - 24 november 2018 14:02

Hittade den här bilden när jag sökte annat. Pontus, Emma och jag tillbringade den natten i väntrummet på akuten, när vi väntade på besked om hur det var med Jonas. Han hade fått först en otäck spark i huvudet på fotbollsmatchen uppe i Holm tidigare på kvällen och blivit liggande på backen. Vi fick lägga på honom filtar och så satt jag med honom tills matchen var slut och han fick skjuts till sjukhuset.  Var ju inte första gången det heller..... Men nu, fem hjärnskakningar senare så har han efter läkares ordination tagit beslutet att ge upp fotbollen. Han ska spela en sista match till sommaren för moderklubben Hassels IF. 

 

Av Anki - 22 november 2018 23:45


   

Av Anki - 22 november 2018 23:44

Många undrar varför BH storlekarna består av bokstäverna "A,B, C, D, DD, E, F, G och H". Så här är det: {A} Almost Boobs...{B} Barely...there...{C} Can't Complain!...{D} Dang!!!...{DD} Doubledang!!!...{E}...Enormous!!!... {F} Fake...{G} Get a ...Reduction...{H} Huge. Help me, I've fallen and I can't get up...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards