Direktlänk till inlägg 21 november 2018

Somatiska idag

Av Anki - 21 november 2018 22:54

Hade massor att göra i förmiddags innan jag åkte in till sjukhuset för tappning av fulblod. Måste ju fixa allt innan jag åkte eftersom min älskling skulle komma upp efter jobbet. Men fixade det som var på agendan och så bar det iväg till sjukhuset och Somatiska Behandlingsenheten. Tjejerna där är så himla gulliga. Men ska du börja att ränna här igen? 

Jag fick mig en säng och så skrevs det lite remisser m.m Idag var det Maria som tappade mig och det är konstigt att de kommer ihåg allt om en. Så det var som om det var förra veckan jag låg där....Men idag hade jag ätit lite dåligt så att jag mådde lite så där efteråt. Hon ville att jag skulle ta lite fika men jag sa ifrån eftersom jag var lite stressad. Så då får man skylla sig själv att man är lite snurrig.

Fick en ny tid om en vecka? Förut har jag gått varannan vecka men hon sa att jag har så bra blodvärde så att jag kan tappa oftare. Och jag litar på att de vet vad som funkar. Är ju bara järndepåerna som ska minska.....

Och när   kom så åkte vi ner till västra och grattade Lena som fyllde år. Där bjöds vi på Matforsplanka och tårta. Jonas och Emma, Pontus, och såklart Ida var också med. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards