Alla inlägg under oktober 2018

Av Anki - 3 oktober 2018 23:42

   

Av Anki - 3 oktober 2018 22:08

Nya bokstaveringsalfabetet: Ett exempel = K som i Khaled?? Varför duger inte Kalle längre ?????

Av Anki - 3 oktober 2018 20:42

 

 

 

Av Anki - 3 oktober 2018 18:55

Bakade först ett "gäng" bullar som sen skulle levereras till ett fikarum.....När det var gjort så gjorde jag en god gärning. Pöss   Och sen åkte jag till Birsta. Skulle köpa träolja och det var inte det lättaste. Typ säsongsvara och slut överallt, innan jag kom på att jag skulle kolla på Biltema. En sväng på Media Markt också och kollade lite på kameror bl.a Sen ner till BC och hämtade stövlarna som jag ringde igår och lade undan. Snygga !! Allt för kärleken   Hann med att glo lite på Rusta också. Men hundmaten glömde jag...........

Skulle göra morotssoppa när jag kom hem men iddes inte, så det blev en fryst paj a´la Mannerström. Och det var nog bland det äckligaste jag har ätit.............

Nu har jag gjort upp eld och tänker inte göra ett piss mer....tror jag. Pontus ringde när jag var på MM och berättade en grej. Så glad för dig min älskade lilleman  

Av Anki - 2 oktober 2018 21:16

 


 

Av Anki - 2 oktober 2018 20:59

Lite bus måste man ju få lägga ut å.....

 

Av Anki - 2 oktober 2018 20:14

Jajamensan, för nu är lobryggan klar !! Och så har jag spolat av den så att jag kan olja in den i morgon eller på torsdag. Hittar inte oljan som jag hade köpt så det blir till att införskaffa en ny. Det fattades en ynka planka så det fick bli skarvning på den nedersta. Fyllt olja i volvon, packat ner matchstället och plockat bort lite grejer från altan. Så i natt sover jag nog gott.

 

Av Anki - 2 oktober 2018 10:36

Måste ta tag i min träning/motion igen. Har varit slö hela sommaren och motivationen är väl inte den bästa. Men bara man sätter igång så..........Vet inte om bilden är för mig eller katten, men är nästan säker på vad mina barn skulle säga   

Är bara Pontus som är snäll med mamsen i det fallet  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards