Alla inlägg under oktober 2018

Av Anki - 10 oktober 2018 13:18

Tog sats riktigt i morse och plockade fram alla målargrejor, färghinkar, stegar m.m Och öppnade den första hinken........och två till.....som är förstörda. X-et sa att den nog har frysit   Ingen idé att öppna de sista två då. 

Så nu måste jag köpa ny färg.......och börja om med att gruva mig   

Jamen då gick jag ut och klöv ett gäng stickor och bar in ved iaf. Himla härligt väder iaf     


Av Anki - 9 oktober 2018 23:25

Bestämde mig för något i kväll...........

Av Anki - 9 oktober 2018 22:34

Ja det vette fan vad som gör så ont. Men har tagit cortisonspray nu och ska försöka att sov i natt utan att fundera på en massa jävla skit som jag ändå inte kan påverka. Har inte tid att vara sjuk så det går bort. I morrn har jag massor att göra hela dagen.......om det blir hyfsat väder

Av Anki - 9 oktober 2018 17:36

Slutar 17 och iväg och tanka....Sen hem och ta en snabbfika och ge Lady mat och rasta henne. In i duschen, byta om och fixa till sig lite innan Lena kommer. Sen ska vi hämta frk Hulinder och åka bort till Allstugan till Biggans PartyLite-visning. 

Och jag är så himla trött........

Av Anki - 9 oktober 2018 12:19

Hemma på lunch och fick en så gullig snap så det nästan kom tårar    Och näe min älskling använder INTE snap    

Det är tydligen nån fler som tycker om mig     

Har så jävulskt ont i ryggen på hö sida och lungan på samma sida så jag knappt kan röra mig. Tur att det bara är fyra timmar kvar........

Av Anki - 9 oktober 2018 10:18

Fattar inte hur jag ska orka idag, såå trött. Och drog nog i mig nåt skrot i går när jag städade på logen, för det gör skitont i bröstet när jag andas. Inte blir det bättre av en massa tunga lyft......Nattens funderingar är lösta iaf. Tror jag......

Av Anki - 9 oktober 2018 06:33

Har funderat hela j*a natten. 

Av Anki - 8 oktober 2018 23:30

Det sägs att det ska bli runt +20 i slutet av veckan och till helgen. Då är det nog bara att sätta fart på målarpenseln och måla väggen upp mot skogen. Kan ju inte låta den se ut som den gör nu när det blev så himla fint. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards