Alla inlägg under oktober 2018

Av Anki - 21 oktober 2018 22:14

   

Av Anki - 21 oktober 2018 00:11

 

Av Anki - 20 oktober 2018 23:55

Började med att lägga om benet igen på älsklingen och sen var vi ut till garaget och lade om däck på hans Cheva och på "svarten". Fick hjälp av en snäll kille......eftersom mäster mek inte kan/får greja så mycket nu. Tog med däcken till Volvon hit så får vi lösa det senare.

Sen skulle vi få middagsgäster som dock fick förhinder. Men jag bjöd hit "västra" i stället eftersom jag hade gjort en stor gryta med Boeuf Bourguignon. Ida hade en kompis med sig också. Chokladmousse blev det till efterrätt. 

När de åkt så blev det soffhäng..........

 

Av Anki - 19 oktober 2018 21:23

   

Av Anki - 19 oktober 2018 21:22

 

Av Anki - 19 oktober 2018 21:20

   

Av Anki - 19 oktober 2018 21:11

Det var riktigt tufft att stå och balansera längst uppe på stegen och hålla balansen samtidigt som jag målade, men nu är det gjort. Ska köpa vit färg till knutar och foder i morgon när vi åker och lägger om däcken. Väggen måste målas en gång till men det får bli till våren, nu har den ju ett skydd i alla fall. 

 

Av Anki - 18 oktober 2018 23:54

I går sa läkaren att H-E skulle kontakta vårdcentralen för att lägga om benet så jag ringde till Matfors och frågade om han kunde få komma dit när han ändå är här, och har så ont så att han knappt kan stå på benet. Hon fräste att de inte hade tid och att han fick åka ut till Timrå. Hon gick inte ens och frågade dsk om de hade nån tid   Jäkla surf...a !!

Men jag sökte fram kompresser och lindor och så gjorde jag det själv. Blev hur bra som helst och tog en kvart........

I morrn ska jag in på apoteket och köpa lite mer förbandsgrejor. Frågar dem vad jag ska köpa. 

Var ute och donade lite på em när han vilade. Klöv stickor, vek ihop och lade undan storpresenningen och sen målade jag husväggen......nästan klart. Fick så ont i ryggen och axlarna så det längst upp får jag ta i morgon. Sen i kväll så knöt jag fransen på min sista matta. Så det blev ju lite gjort idag. I morrn kväll ska vi ner till Patrik och Catrin och hälsa på en sväng.

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards