Alla inlägg under september 2018

Av Anki - 20 september 2018 00:09

 

Av Anki - 19 september 2018 23:49

Hade jobbturen upp till Norrhassel och skulle ta en del av min lunch för att släppa ut Lady. Och så kommer vi till det där som bara vissa lyckas med...........Släppte ut Lady och skulle grilla två korvar att äta. När jag kom på att jag skulle vattna blommorna i dötiden. Så jag tog in vattenkannan till badrummet och ställde den så klart inte i duschen utan på mitt golvet, och så placerade jag duschmunstycket i kannan.......och gick till köket............och glömde bort vattnet. När jag kom på det så hade jag hela badrumsgolvet med vatten. Plus mattorna och allt som stod på golvet.....För att göra en lång historia kort så fick jag ett helvete där ett tag. ALLA badhanddukar låg på golvet och sög vatten. 20 minuter hade jag på mig att sanera. Kan bara säga att jag var svettig blöt och irriterad. Jag kavlade iaf upp arbetsbyxorna innan jag klafsade in i "poolen" 

Yes, men eftersom jag är så jäkla bra så fixade jag det och nu tvättar jag badhanddukar....      

God natt från skogen, i natt måste jag väl sova??

Av Anki - 19 september 2018 06:10

 Önskar alla en bra dag 

    

Av Anki - 19 september 2018 00:35

   

Av Anki - 18 september 2018 23:39

  

   

Av Anki - 18 september 2018 19:57

 


Av Anki - 18 september 2018 17:51

Var ut och kämpade med brädhelvetet och kom på en lysande idé. Med spettet skulle jag nog få loss den. Så jag gick till garaget och hämtade spettet. Och på baksidan så klev jag där det lutade lite....och halkade i nån lerfläck så jag dängde spettet rakt över benet. Jorå viss gjorde det ont men blev mest förbannad. Känslan när man vet att nu går det åt helvete och man inte kan göra något. Dessutom så var spettet för tjockt. Men då var jag så arg så jag satte fast kofoten och hoppade på den. Tänkte att det redan gjorde så ont så att det inte spelade nån roll om jag ramlade ner i det jävla hålet. Fyra idiothopp och brädan var lös. Sen började jag att kapa de nya men det var så kusigt så det var bara att ge upp. 

Så då tog jag med mig Lady och gick uppöver moan. 

  Tycker mest att det är jobbigt jag.....att sakna hela tiden.......

Mm

Av Anki - 18 september 2018 17:50

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards