Alla inlägg den 27 september 2018

Av Anki - 27 september 2018 21:12

Jorå, klippte allt gräs och sen åkte jag neröver till civilisationen. Först till polisen och hämta passet. Kom dit fem i fyra och de var skitsura för att jag var sen. Men de har öppet till fyra och då stänger man inte ner kvart i...........och det tog tre minuter att få det. 

Sen bar det iväg till Birsta. Shoppade mycket lite men fick mycket ångest sen......Och så köpte jag färgen. Hjärtat slog som en bongotrumma så jag åkte in i Västmarken och kollade blodtrycket. Inte normalt i alla fall........så nu är jag skitorolig. Himla jobbigt att sova ensam då.......eller ligga vaken hela natten igen. 

Av Anki - 27 september 2018 14:20

Sitter på gräsklipparen och fnissar för mig själv. Tänker på min knäppis och hur mycket han betyder för mig   

 

Av Anki - 27 september 2018 12:25

Japp mr Canon var hit och hämtade sina jackor och då fick jag lite extra inside installationsanvisningar av skrivaren. I stället för att gå via nätet och krångla. Och det vet jag ju sen den förra jag köpte. Det var en Epson men det är sak samma när man ska installera dem. Alltid nåt som inte funkar. Och så har man bara lust att kasta ut grejerna genom fönstret......

Kan inte bestämma mig för vilken färgnyans jag ska köpa.................  Aftonbladet eller Expressen ?? Fick en förfrågan om jobb ikväll också nyss, men idag måste jag göra nån nytta här hemma. Ska ju jobba i morrn fm också och sen är det ju helg med världens goaste   

 

Av Anki - 27 september 2018 11:19

Köpte ju en till hink med väggfärg i går som jag testmålade med i morse. Och när jag skulle sätta på locket så lyckades jag att trycka ner locket snett så att det åkte ner i hinken.........Det var färg på locket, golvet, händerna, tröjan.......Och köksbänken när jag skulle tvätta bort allt kladd. Men nu så är det lugnt igen. Väntar på Larsson nu som ska komma och hämta nån jacka som han hade glömt bland matchgrejorna. Sen hoppas jag att jag hinner klippa gräset innan det börjar regna. Och sen ska jag ut till BC och köpa färgen. Har fortfarande inte bestämt vilken nyans det blir. Mörkgrå eller ljusgrå?? Kan ju bli nån snygg BH också..........inte grå   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards