Alla inlägg den 20 september 2018

Av Anki - 20 september 2018 22:50

Var ner till västra med lite godsaker som tack från Lady och oss. När jag var där så frågade jag om H-E:s värden eftersom jag vet att x-et har koll. B hade 300/180 när Lena och jag var på Kreta senast. Det var iaf ingen fara för H-E men då tog de fram blodtrycksmaskinen (de köpte en sån då när B hade så höga värden) Och så kollade vi mig.........och det blev inte bra. Och så gjorde vi om det tre ggr.....och det var fortf högt. Så nu är jag skitorolig och hjärtat bankar som en bongotrumma. Ska åka till vc i morrn och kolla för säkerhets skull. Sen blir det en hel helg tillsammans med   

 

Av Anki - 20 september 2018 19:03

Är ju högst sällan inne i centrum av Sundsvall. Men i dag så var jag först in till polisstationen och fixade nytt pass. Sen blev det en runda på den internationella matmarknaden på torget. Och därifrån bort till Canon Business Center på Kolvägen och lämna grejer till Larsson. Sen var jag och grattade syster nr 2 i Granloholm en dag i efterskott innan jag till sist skulle göra en snabbsväng till Dollar i Bydalen. Men då pratade jag med den bästa som finns och då blev det en snabbdejt på OK i Timrå. Sen hem och ge Lady mat och låta henne vara ute en timme och nu ska jag ner till västra med lite mutor   och hoppas att de går hem   En jäkla tur att jag gillar att köra bil   

Aa

Av Anki - 20 september 2018 18:52

Av Anki - 20 september 2018 09:58

Efter jobbet i går så var det rally hem och duscha och byta om innan jag åkte ut till älsklingen. Efter lite filurande så åkte vi till Birsta och åt och kollade lite. När gick där så säger H-E plötsligt högt att där var Lena. Och vi tittade alla på varandra. Hon kände igen mig och jag henne men hon kunde inte placera honom. Han var lång och smal som en sticka då sa jag och så fick hon några fler ledtrådar av honom. Till slut utbrast hon...Ja men det var ju du som alltid var full av olja !   

Ett himla trevligt möte som inte hade hänt om jag varit ensam, eftersom jag typ är blind när jag är ute bland folk.

Innan vi åkte till Birsta så berättade    en grej som värmde i hjärtat. 


Av Anki - 20 september 2018 00:09

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards