Direktlänk till inlägg 19 september 2018

En "Anki" återigen

Av Anki - 19 september 2018 23:49

Hade jobbturen upp till Norrhassel och skulle ta en del av min lunch för att släppa ut Lady. Och så kommer vi till det där som bara vissa lyckas med...........Släppte ut Lady och skulle grilla två korvar att äta. När jag kom på att jag skulle vattna blommorna i dötiden. Så jag tog in vattenkannan till badrummet och ställde den så klart inte i duschen utan på mitt golvet, och så placerade jag duschmunstycket i kannan.......och gick till köket............och glömde bort vattnet. När jag kom på det så hade jag hela badrumsgolvet med vatten. Plus mattorna och allt som stod på golvet.....För att göra en lång historia kort så fick jag ett helvete där ett tag. ALLA badhanddukar låg på golvet och sög vatten. 20 minuter hade jag på mig att sanera. Kan bara säga att jag var svettig blöt och irriterad. Jag kavlade iaf upp arbetsbyxorna innan jag klafsade in i "poolen" 

Yes, men eftersom jag är så jäkla bra så fixade jag det och nu tvättar jag badhanddukar....      

God natt från skogen, i natt måste jag väl sova??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards