Direktlänk till inlägg 11 september 2018

Tegelbruket - Birsta

Av Anki - 11 september 2018 18:28

Först så hade jag bestämt med Larsson på Ikeaparkeringen eftersom han hade varit på kundbesök. Jag fick en beställning av två restaurangchans-appar på fm, och jag hade inga koder så jag skulle hämta hos honom. Och han hade inte fattat att det var appar jag hade sålt så han hade bara en med sig. Så jag måste åka till Kolvägen och hämta en till på hemvägen.

Sen var jag in på varenda jävla butik därinne och försökte att hitta nåt till nästa helgs fest utan framgång. Vill inte se ut som reklamen för en blomsterbutik eller nåt.....Kollade på lite skor/stövlar och där hittade jag iaf nåt intressant. 

Ja sen åkte jag till Kolvägen. Och när jag äntligen var på väg hem så får jag ett pm att hon avbokar..........Bara några mils bilåkning i onödan då........Och likaförbannat så glömde jag bort att jag skulle till Heca en sväng. 

Nu är jag så less och rolös så jag tror att jag kryper ner under täcket och stannar där. Eller så gör jag ett ryck och tokjobbar. Har ju en massa projekt på g....Glömde att köpa spik till lobryggan också idag. Shit å !!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards