Alla inlägg den 9 september 2018

Av Anki - 9 september 2018 23:55

Pärnäsan fortsätter sina lögner....tragiskt. 

Av Anki - 9 september 2018 22:31

Min och Sundins klasskompis från skoltiden Annette, hennes son Stefan Engdahl vann en ½ miljon på postkodmiljonären i går. Bara att buga och gratulera !! Man lär sig ju alltid nåt nytt, nu vet jag vad Steely Dan är.............  Onödigt vetande......  

Av Anki - 9 september 2018 21:01

Peter fick ju en spark på benet i dag av Granlos bråkstake nr 1 och det small som ett böss-skott. Det slutade med helbensgips i 6 veckor till en början då skenbenet var avsparkat. Trots benskydd !!  Domare utan pondus ska inte döma fotboll......idag var det katastrof på planen. Var lite skadeglatt ändå då Granlo inväntade sin stjärnspelare Sergio som kom när det var 20 min kvar.....och han inte fick till en enda farlighet. 

Av Anki - 9 september 2018 19:11

Vila i frid Frank Andersson. Ännu en av våra framgångsrika 56:or som går bort för tidigt. 

Av Anki - 9 september 2018 19:04

Har handlat på på wish förut men bara småprylar. Kompisen har köpt både det ena och det andra så nu har jag köpt ett par kängor och sen får  vi se om jag blir besviken eller inte. 

Tvättar matchkläder och ser glad ut. Längtar efter han som jobbar jämt.........

 

Av Anki - 9 september 2018 18:25

När man lägger in bild i fel inlägg så blir det lite tokigt. Men nu har jag rättat till felen. Blev bjuden på korv direkt när vi kom upp till Indal.........och anfallen av en ilsken geting då. Fick med mig ett gäng restaurangchansenhäften av Larsson som jag ska prångla ut innan nästa match. 


Av Anki - 9 september 2018 15:01

Mysmorgon och sen åkte jag med till Timrå och hämtade bilen, innan jag åkte vidare till Indal och fotbollen. 1-1 mot serieledarna är ju inte helt fel. Sen får vi se om Peter fick benet avsparkat eller om det höll. En jäkla smäll var det i alla fall...

Av Anki - 9 september 2018 14:58

Vi var bjudna på middag till Holm på middag, hos Marina och Hans-Erik. Himla trevligt hade vi. Wow så fint de hade gjort !! Sen hem till skogen igen. Lady var ju i västra så det var tyst och lugnt när vi kom hem.


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards