Alla inlägg den 5 september 2018

Av Anki - 5 september 2018 23:54

Var det ikväll hos Annika. Kjell o Inger hämtade mig och skjutsade hem mig efteråt. Läser alla politiska inlägg och blir förvånad......Eftersom jag inte vill reta upp folk i onödan så håller jag truten.....men....Kvinnosyn och yttrandefrihet är tydligen på tapeten? År 2018..........

Av Anki - 5 september 2018 16:51

Steker lite pärer å korv. Måste äta eftersom det är junta sen ikväll hos Annika W. Skulle vara mycket mysigare att få laga mat till två personer men så är det ju inte dårå. Till och med pannkaka kan vara gott om man är två som äter   

Av Anki - 5 september 2018 15:43

Idag har de både skickat sms och ringt om jobb ikväll men jag kan verkligen inte. Sen skickade Larsson och frågade om jag kunde stå på travet ikväll och han fick tyvärr samma svar. 

Ikväll är det HIF-möte också, och "lite" diskussion blir det nog om viss aktivitet i klubben. Det är bara fotbollen (och några i pingisen) som jobbar och sliter arslet av oss med travet, säljer restaurangchansen m.m för att pengarna ska rulla in. Sen tycks alla andra tro att det bara är att plocka ut pengar hur som helst ur klubben. 

Avvaktar....

Av Anki - 5 september 2018 15:32

I dag ställer jag bara till oreda.....för andra och för mig själv.....Släppte en bomb nyss när jag pratade med Jonas och talade om var jag kommer att tillbringa julen i år. Det gör riktigt ont i mammahjärtat när jag hörde hur ledsen han blev......han som alltid har sagt att det blir ingen riktig jul om vi inte är här hos mig. Men samtidigt så var han glad för min skull och sa att det blir en jättefin upplevelse. Och det kändes ju bra att han ändå var positiv lillgubben. 

 


Av Anki - 5 september 2018 12:21

Tack till x-et som fixade punkan i går kväll så att jag kunde klippa klart. I morrn ska jag nog åka bort till Hansa och se om han kan hjälpa mig att kolla bilen som hoppar som om jag kör på en tvättbräda när jag bromsar. Har varit så länge nu och det känns obra. 

Av Anki - 5 september 2018 10:58

Ont överallt och seg. Gått och blängt på gräsklipparen hela morgonen, det verkar som att däcket håller tätt....än. Behändigt med ett snällt x i närheten ibland. Har jag ju lärt mig att vara min egen problemfixare men nu känns det som om jag håller på att ge upp...... Måste ändå vänta på att det är torrt i gräset. Men det hänger regn i luften oxå så vi får se. 

Tfn har ringt som en galning hela morgonen så det har inte blivit mycket gjort. Hjärnan går på högvarv.....


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards