Alla inlägg under augusti 2018

Av Anki - 14 augusti 2018 23:34

Åkte ju in till stan......och pratade med älsklingen i tfn. Så det blev ju en snabbis till Timrå innan jag åkte till Willys och handlade. Sen hem och började baka. Och var utan vaniljsocker !! Har aldrig nånsin varit utan det sen jag flyttade hemifrån. Det är då boken är så bra. Förlåt älskling....  Skrev iaf på fb och Gabbis svarade att det bara var att komma upp och hämta. Hade en kaka i ugnen som var klar inom 15 min så det blev järnet uppöver. Och jag hann hem tills kakan skulle ut ur ugnen   Jepp, Gabbis kan man lita på i alla väder. Nu har jag pratat med   och ska snart hoppa i säng. Kolla klart på Miami Vice bara. 


 

See you tomorrow   

Av Anki - 14 augusti 2018 12:30

Jag har ju skrytit om att det inte är så mycket getingar här hos mig på kullen. Men idag fick jag ge upp mitt vedslit då det var några getingar som tydligen tyckte att jag störde dem. Det hjälpte inte hur mycket jag viftade så var de på mig. Ska spraya med getingsprayen sen. Så då blev det ju en ofrivillig fikapaus. Och det är då kattfan är sååå billig.....Spyr på altan där jag fikar.....

Funderar på att åka ner och handla till fotbollsfiket på em. Ica eller Willys är frågan...?? Skulle ju ha kunnat åka på kvällen och tagit en sväng förbi Timrå också men..........

Av Anki - 13 augusti 2018 22:31

Fick ju åka ner och jobba ändå. Och nyss när jag kom hem och skulle sätta i kontakten till routern så hann jag precis se att det låg något på mattan innan jag satte ner foten. En död halshuggen råtta !!! Äckelmärta som biter huvudet av sina byten och sen lägger dem som överraskningar åt matte. Typ två dm mellan huvud och kropp.....Så nu är liket utburet och jag har duschat och ätit en macka. Helt utsvulten då jag inte hade ätit en matbit innan jag åkte och jobbade  17-22. Nu är det bara å vänta på att älsklingen ringer.   

Av Anki - 13 augusti 2018 11:06

Jepp....ont så jag nästan inte ville/kunde ta mig ur sängen i morse. Skulle inte jobba men det blev så ändå...Känns viktigast att få in veden just nu. Har duschat i hetvatten och tagit en värktablett och ska gå ut och göra ett race snart. Högen minskar ju iaf för varje dag och man får se det positiva i saker    Att man kan bli så himla sprudlande glad och full av energi tack vare lite (mycket) kärlek. Lever länge på gårdagen jag     


      


 

Av Anki - 12 augusti 2018 23:23

Ett år och världens mysigaste kväll med den goaste som finns. Gud vad jag älskar dig !! 

 

Av Anki - 12 augusti 2018 16:40

Filosoferar. Känns lite underligt men bara å gilla läget, life goes on. With or without some people......

Av Anki - 11 augusti 2018 14:04

Är det i kväll för de som är intresserade.  Har klippt gräset och färgat håret och ska åka till Timrå snart. Det har blåst som attan i natt, trodde att fönstret i sovrummet skulle blåsa sönder innan jag orkade upp och stänga det. 

Av Anki - 11 augusti 2018 00:47

Pontus, jag och fam Järlehag :-) 

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards