Alla inlägg den 29 augusti 2018

Av Anki - 29 augusti 2018 23:29

Blir galen av smärtan i öronen och huvudet. Har knaprat alvedon i flera dagar/nätter. Och precis när jag tror att det har gått över så sätter det igång igen. Har nyss tagit en alvedon och ska hoppa i säng. 

Satt och tänkte på gårdagens upplevelse förut. Ny erfarenhet. När man ligger i nästan två timmar hos en kompis och gör en behandling. Hör musiken hela tiden.........men då och då hör jag mina egna snarkningar....och hon pratar med mig för att jag ska hålla mig vaken så att jag inte rycker till. Jag tror ju att jag inte sover på nätterna när jag är hos älsklingen, men han påstår att jag gör det eftersom jag snarkar...............hm....ska jag måsta erkänna att han har rätt eller??

Av Anki - 29 augusti 2018 21:35

 

Av Anki - 29 augusti 2018 21:32

 

Av Anki - 29 augusti 2018 21:10

En herre upp ifrån byn som jag inte har pratat så mycket med förut kommer och tittar på varje hemmamatch och vi sitter och surrar om allt möjligt. Trevligt med sällskap också då det annars kan bli rätt så segt däruppe. Var ju lite stressigt innan matchen. Jag fick åka hem och hämta målvaktsbyxorna som ingen brukar använda, men i dag ville Hansson ha dem.....

Av Anki - 29 augusti 2018 14:16

Fniss, nepp det var jag inte i omklädningsrummen på Hasselbacken nyss när jag ställde in matchtrunken. Ställt in läsken i kylen och gjorde iordning korvmojen och kaffebryggarna, så jag inte måste åka upp klockan fyra....Måste ringa till Larsson och be om lite hjälp oxå. 

Av Anki - 29 augusti 2018 14:08

Japp idag kom Kjell Eriksson från Matfors Installationsbyrå med min nya frysbox. Riktigt nice. 

 



Av Anki - 29 augusti 2018 10:14

Hur var det där med att jag har börjat säga nej. Carro P ringde i morse och jag trodde att det var Carro G. Kollade inte så noga i alla fall på tfn när jag svarade. Hängig och ont i öronen i dagarna två nu men lovade att jobba kväll i morgon ändå eftersom hon bad så snällt..............

I dag är det match så jag måste fixa till nåt fikabröd men har ingen fantasi alls. Har liksom tappat baksuget sen killarna flyttade hemifrån. Måste ner till Mfs och köpa tvättmedel också, glömde det i går. Fyra mil för en flaska tvättmedel......blir himla dyrt tvättmedel det. Men så är det när man inte läser vad man skrivit på lappen när man är och handlar.

  Känner mig trött i hela kroppen.


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards