Direktlänk till inlägg 27 augusti 2018

Fortsättning på föregående....

Av Anki - 27 augusti 2018 23:32

Jao tog en snabbdusch och bytte kläder och drog iväg ut till BC. Hade inte det minsta lust att kolla på nåt kul utan gick direkt till Teliabutiken och tog en nr-lapp. När det äntligen blev min tur så hade jag lite panikångest. Och tjejen tittade på min kära Iphone och sa...............det där kan vi inte hjälpa dig med utan du måste lämna in den till nån datafirma. WTF are you saying !!!???? Det är inte sim-koden utan telefonens egna låskod som spärrar den.....Och det är då jag känner paniken komma.....ingen mobil?? Tänk om jag blir sjuk...och ändå värre. Jag kan INTE prata med min stora kärlek  ikväll !!!!!!  

Tänker att Jonas kan hjälpa mig, han bara måste det. Och hur kommer jag i kontakt med honom då utan mobil och jag står i Birsta?? Ok, vet att älsklingen har massor med jobb men tänker att det är den enda jag kan låna tfn av. Så jag brassar iväg utöver. Och då jag svänger ut på motorvägen så hänger sig kopplingen på bilen. Inte första gången men nu blir jag vansinnig och får bara lust att.......

Kommer ut till garaget där det så klart är typ fullt med folk dårå....Lånar tfn av älsklingen och ringer Jonas. Som skickar en länk till Itunes om hur jag ska göra och jag sätter full fart hemåt. När jag är hemma så länkar jag mobilen till datorn och startar upp synkningen med Itunes...........och det händer nada, keine....Plockar fram min gamla Iphone och det tar en evighet innan jag får liv i den. Fortfarande mest bekymrad om att jag kanske inte får prata med Sundin ikväll. Sen börjar det låta i den och det första jag ser är att Marina har ringt och skickat sms och är orolig för vad jag gjort med tfn. Är så himla nice med vänner som verkligen bryr sig om en. Flaskan och Marina är såna människor. Tycker jättemycket om dem   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards