Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Anki - 26 augusti 2018 22:45

             

Av Anki - 26 augusti 2018 20:30

Åkte ner till västra och hämtade en låda med färska hemägg, och så blev jag bjuden på mat också. Nice...Lite pyssel i väntan på att älsklingen ringer. Jobb i morrn bitti så jag ska försöka komma i säng i tid i kväll.....men antar att det går sisådär det.....Men nu kan jag ju kolla på Tv i sängen så kanske jag lyckas   

Av Anki - 26 augusti 2018 20:29

 

Av Anki - 26 augusti 2018 17:04

Putsat fönster och bytt gardiner   Drog ju ur alla kablar när jag tapetserade i sovrummet och sen tog det nån vecka innan jag satte i allt igen. Och har haft felmeddelande att det är signalfel och olika felkoder. Har varit inne i inställningarna på både tv:n och boxen men utan resultat. Nu gav jag upp och ringde till Canal Digital.   Kortet behövde bara uppdateras...... eller inte då.....Eftersom det en halvtimme fortfarande inte hände någonting och det fortfarande blinkade "ingen signal" på tv:n. Till slut kom jag på att koppartråden i antennkabeln, hade glidit ur inne i kontakten (som dessutom är klädd med en gummigrej) And now I can watch Tv in bed again   Klurigt, jag var nära att ge upp ett tag men skam den som ger sig sägs det. 

Av Anki - 26 augusti 2018 16:42

Glömde ju fotot på förra inlägget   

Av Anki - 26 augusti 2018 12:13

Japp.. klass 7 på Alléskolan, typ nästan 50 år sen........  

Några av mina fb-vänner skulle nog känna igen sig. Janne Strömberg, Tomas Berglund, Annette Persson (Engdahl), jag

och så han som jag älskar till månen och tillbaks   Jag visade Mattias det i torsdags men han kände inte igen oss      . Konstigt....................???    

 

Av Anki - 26 augusti 2018 11:55

Joråsatt....det blev ju inget Röros pga skitväder. Hade verkligen sett fram emot det, men det går fler tåg. Nu blickar vi framåt mot andra trevligheter med Marina och Hans-Erik2. 

Åkte alltså till Timrå i torsdags och hem igen på fredag. På kvällen var vi till Bistro i Matfors och käkade himla bra mat och sen på lördag fm hämtade han Forden   och vi åkte upp till Ljungaverk ist. Träffade ju en massa vänner där oxå så det var ju ingen katastrof..... 

 Och sen blev det kvällsmys. Han påstår att jag snarkar......????????        

   Read and learn darling..............  

  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards