Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av Anki - 10 augusti 2018 23:52

Körde ett race med trimmern ikväll. Naturligtvis tog det slut på snöret så jag fick byta. Och varje gång jag ska göra det måste jag tänka till lite extra när jag plockar bort "huset", så att jag får tillbaks det rätt. Körde slänten och runt lagårn så att jag ser om det är nån orm där......och lite här och där.Jäklar vad det rök om gräset ! Undra om det är pollen fortfarande ?? Tog en dusch och åkte ner till västra och surrade bort nån timme. Är segt att sitta ensam på fredag kväll. Kom på att vi har gemensamma bekanta......

Av Anki - 10 augusti 2018 18:18

För ett år sen satt Jeanette och diskuterade halva natten med nordens tjurigaste skogstroll. När Sundin ringt och frågat om jag ville åka med till cruisingen i Kramfors. Och jag sa att jag inte kunde. Fast det kunde jag ju.....   X-et lovade att hjälpa mig med djuren och de sa åt mig att inte vara så feg. Det slutade med att Jeanett rev i ordentligt och sa att hon aldrig mer ville höra mig gnälla att jag var ensam.........och sa åt mig att jag skulle tänka till innan jag sumpade chansen. 

Och ojojoj vad jag funderade.....hela natten. Sov nog inte mycket den natten.  Och inte förrän mitt på dagen ringde jag till honom och sa att jag skulle följa med. Skitnervös var jag men pirrig som f*n  I morgon är det ett år sen och jag har aldrig ångrat mig   Älskar dig Hans-Erik "Agda" Sundin, så det värker i hela kroppen när jag ser dig. 


   

Av Anki - 10 augusti 2018 17:25

Glömde Pontus kläder när jag åkte inöver....Åkte över Viforsen eftersom det är vägarbete på E14. Så då blev det först en sväng på Dollar innan jag åkte ut till BC. Och hemska tider vad mycket folk det var därute. Gjorde det jag skulle (och lite till) När jag åkte in så höll det på att sluta riktigt illa vid utfarten från Tunbyn. Det svängde in en polisbil där och den som körde bilen som skulle köra ut från samma väg glömde nog att titta uppåt åt mitt håll. Så han körde ut mitt framför mig.....tur för honom att jag har bra bromsar, för det var nog bara typ ett mjölkpaket mellan oss....Och när jag tutade så kollade han bakom sig.....? 

Nu är det nog nån lagring till framfjädrarna på min bil som inte är bra, eftersom det gnekar och gnisslar igen. Och så slamrar det i bakvagnen. Måste nog åka bort till Hansa nån kväll och låna lyften. I går natt när jag åkte hem från Timrå så kändes det ibland som om jag hade punka? Nu ska jag ut och göra ett ryck med röjsågen. 


See you   

Av Anki - 10 augusti 2018 10:59

I dag är det stövlar på. Måste köra in några vedkärror vare sig jag vill eller inte. Det finns ju inget dåligt väder utan bara dåliga kläder.....Och jag är ju inte gjord av socker   Kanske kan bli en sväng till stan å. Hälsa på mammas "lillhjärta"  och lämna kläderna som han åkte ifrån när han var hem till skogen när jag var i Rättvik. Blir nog en lång dag så jag kan lata mig en stund först och pimpla lite mer kaffe. 

     


Av Anki - 10 augusti 2018 00:56

Jobbade 7-15 och sen hem och klippa gräs och tvätta sista maskinen matchkläder. Sen väntade jag på svar från älsklingen. Det strulade så klart. Och när inte Mohammed kom till berget så kom berget till Mohammed.......Alltså åkte jag till grannsockna ikväll   

  

Skönt att det snart är slut på mitt tim-vik, eftersom det tär på både kropp och humör. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards