Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Anki - 8 augusti 2018 21:20

Det måste Hassels nya tränare vara drabbad av.....Som inte öppnar käften under en hel match, trots att spelet inte funkar alls..

Av Anki - 8 augusti 2018 16:06

Japp så blev det. Men inte riktigt som planerat. Träffade P-A på IKEA-parkeringen och så tog vi en kopp kaffe och väntade in Jansson där. Lämnade grejorna och surrade en stund och sen åkte jag hem igen. Mobilen ringde flera ggr på hemvägen men jag tänkte att jag ringer upp när jag kommer hem. Och fick veta att det var en skogsbrand på 2ha uppöver skogen mot Vrångtjärn/Långskog som inte var under kontroll. Men nu har de vattenbombat med helikopter en timme, plus 14 brandenheter som finns på plats så det visst lugnt nu. 

Ska försöka att få i mig nåt att äta och sen ska jag "lifta" ut till Alnön och kolla på fotboll. "I brist på bröd äter man limpa" säger ordspråket...........

Av Anki - 8 augusti 2018 12:10

Larsson i ett nötskal....Bestämde med honom i måndags att jag skulle fixa det. Nu ringde Jansson och funderade om han skulle åka upp till mig och hämta dem. Suck...Men nu åker jag och grejorna till Birsta och så träffar jag P-A därute som följer med mig till Bygg-Max där posten håller till. Så låser han upp och jag lämnar dem. Klart !! 

Av Anki - 8 augusti 2018 10:17

Lite less på frasen vi får se. Men nu ska jag ut och köra ett race med vedhögen och sen ska jag till Birsta och fika med en kompis. Sen får vi se hur kvällen blir. Förmodligen blir det väl Alnön......

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards