Alla inlägg den 4 augusti 2018

Av Anki - 4 augusti 2018 19:49

När jag åkte hem från Timrå så var jag en "snabbis" till Birsta. Jag var inte ensam där..........  Men skulle köpa en 25-års present så det var bara att ta tjuren vid hornen och böka sig in dit. Sen var jag till Wlliys och handlade och så in till Candy World en sväng. Måste vara lika farligt att gå in där som på boa. Finns så mycket godis så man bara gapar......  

Sen var jag in till Västmarken och fikade innan jag åkte hem till skogen. Tog in sängkläderna från torkvindan och bäddade rent i sängen, städade lite och klippte gräset. Saltade uppfarten oxå som är  full av ogräs. Gräsklipparen bråkade lite först. Den ville inte gå och när jag fällde ner klippaggregatet så stannade den. Men till sist så vann jag striden och kunde köra. 

Glömde köttgrytan på spisen när jag var ute så älsklingen får köttbullar ist...... Shit happens all the time     

Nu väntar jag bara på   . 


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards