Alla inlägg den 23 juli 2018

Av Anki - 23 juli 2018 23:38

 

Av Anki - 23 juli 2018 23:14

På förra inlägget. I lördags när vi var och grattade Peter så pratade Susanne, Mia och Hasse om nån alcoläsk/cider eller vad f*n det är som heter Garage och som skulle vara så supergod. Ahaa tänkte jag, det är kanske något jag ska testa om man kan ta med sig till Rättvik eftersom jag inte är någon ölmänniska. Så jag var in och köpte fem st för provsmakning. Vi glömde ju bort det på lördag så jag skickade hem en med Sundin. Och idag frågade jag om han hade provat. Och han undrade om jag hade smakar rävpiss......Så nu i kväll tänkte jag att jag testar en. Kan bara hålla med......fy bubblan vad äckligt !! De tre som är kvar ger jag bort med glädje........Får köpa några cider och käka novalucol. Eller köpa rosévin....

Kan ju vara nykter oxå men då blir jag väl klassad som värsta torrbollen.......

Av Anki - 23 juli 2018 22:53

Fick ett tokryck och skulle åka ut till Netonnet för att använda mitt presentkort till en bluetooth-högtalare. Dels för att det inte är nån fungerande stereo i Forden och så för att slippa släpa ut pelarhögtalaren till altanen när jag är ute. Tänkte fråga Pontus om han skulle med men som tur var så var han på Alnön. 

Efter mycket velande mellan en Andersson och en LG, och surrande med säljaren så blev det LG:n. Och är besviken på ljudet....Men det är ju öppet köp i 30 dagar så han sa att jag skulle ta hem den och lyssna och byta om jag inte var nöjd. Skulle ju helst ha velat ha en HarmanKarmon men den kostar 2300 och det har jag inte råd med. Men den är kungen av högtalare !! Och  nu har vi iaf musik i bilen i Rättvik. Man får inte vara så kräsen. Kenny förstod att jag inte ville lyssna på pappas sång hela tiden   

Var in i BC en sväng och sen när jag skulle hem och startade bilen så tänkte jag att - WTF är det som ryker så in i bomben bakom bilen?? Jorå det var min bil som rök värre än Östrand.....

Vilken tur att jag har världens bästa pojkvän därute då. Som jag fick åka till och störa i hans kvällsarbete.....Det var tydligen inte turbon iaf och det var ju bra...


Av Anki - 23 juli 2018 14:59

     

Av Anki - 23 juli 2018 14:48

Nu kommer vi till det där med att be om hjälp....Jag frågar EN gång och sen skiter jag i det. Kommer aldrig att krusa eller att krypa för att få hjälp. Är förmodligen det min onda mage beror på......

Av Anki - 23 juli 2018 11:40

Rallar lite ved då i värmen. 

Av Anki - 23 juli 2018 10:21

Haft ont i magen hela natten. Vet inte om jag ätit nåt olämpligt, det började i går kväll. Inte dålig utan bara konstigt ont långt ner.....Dricker kaffe och försöker att ignorera det.

Av Anki - 23 juli 2018 00:44

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards