Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Anki - 17 juli 2018 23:38

Snart fixat kakorna tills i morgon och fick ett gulligt mess nyss från nån som bryr sig om hur jag mår  Tack finaste...Japp jag hinner   Slänger ihop en mjuk-kaka på en gång jag kommer hem vid 15:30. Härligt med vänner som ser saker ur samma synvinkel som mig...........

Av Anki - 17 juli 2018 21:36

Det blev en sväng till Lövis på kvällskvisten också. Inget bad men lite social samvaro och det tackar jag inte nej till. Den här tiden på året behöver man inte sitta ensam på vardagskvällarna om man inte vill.... Sen hem och gjorde två kakdegar som jag måste baka ut innan jag gör kväll. Känns ju så där.........Gjorde en liten social insats nyss för nån som är ensam, och som var gos-sjuk som bara den....Bäst å skriva att det inte var en människa  

Bästaste Gabbis hade med sig strössel till mig så jag slapp att åka ner till byn. Tjejen med ett hjärta av guld. 

Gjorde ett inlägg förut med en låt i men låten försvann så jag får göra ett nytt försök, men ids inte nu. Gruvar mig som f*n för morgondagens pass och efterföljande kvällsevenemang på Lövudden med vävstugan. 

Av Anki - 17 juli 2018 15:14

Japp, hann bara med en liten surr-runda innan Gabbis och Sonja hetsade mig ner i vattnet   Och Hassela-Annelie fixade bildbevis   Och det var riktigt skönt faktiskt. Blir nog ett dopp i kväll å   

 

       

Av Anki - 17 juli 2018 13:07

Är man nog när man har skitont i ryggen, det är 35 grader i skuggan och man går ut och kör med trimmern i solen en timme. Och dessutom i foppatofflor som jag halkade omkring i när det blev svettigt...Nu hojtade Gabbis att de väntade på mig på Lövudden så det är väl bara å packa ner lite grejer och åka upp dårå. Gruvar mig bara pyttelite för att bada....  Det var något som bet mig på undersidan stortån som både kliar och gör skitont, plus att tån är dubbelt så tjock som den brukar vara. Har smort in den med cortisonsalva så får vi se hur den blir sen. 

Men nu ska jag åka upp till Lövis och brudarna       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards