Alla inlägg den 20 juni 2018

Av Anki - 20 juni 2018 23:06

Har liiite hjärtklappning nu. Drog ner soptunnorna till vägen och när jag gick upp igen så såg jag att det lyste i köket i det andra huset. Och jag har inte varit in dit....Gick i alla fall in och släckte med lite blandade känslor. Känns lite otäckt då det har stått två utlandsreggade skåpbilar neröver efter vägen. Nån sa att det är polacker eller nåt som är och röjer. Kom ju på nu att Lady stod vid dörren och morrade förut?? 


Av Anki - 20 juni 2018 21:35

Matchen slutar 4-4. Kul att träffa Micke också som Pontus spelade med i Sund. Han kommer alltid och pratar när vi möter Ljustorp. Danne kom hoppande på kryckor (avsparkad hälsena) Storfrämmande från Nedansjö också av Mattias Olofsson som kom och tittade och smygcoachade..... Det blir alltid ett uppsving när han kommer   Och så var det en kille/gubbe som heter Bosse på besök, ny i styrelsen och som intervjuade mig om lite av varje.  Både ute och när jag var inne i fiket....Trevlig och verkar vara sugen att styra upp klubbens framtid. Nu ska jag bädda rent i sängen och hoppas att jag inte blöder mer näsblod.  Och jorå, jag gjorde en Snoddas-kaka innan jag åkte neröver så det gick vägen. Och godkännande av delegering fick jag idag också. 


Av Anki - 20 juni 2018 17:02

Har hur mycket som helst att göra och då måste man blöda näsblod så fort man anstränger sig. Nu ska jag snart upp till Hasselbacken .....med en stor papperstuss i näsan.........  

Av Anki - 20 juni 2018 10:32

Hängig som attan, är som en trasa. Men tvättat sängkläderna och gått igenom det vita matchstället eftersom Larsson ville veta om /vad som fattas. Det finns några korpar i laget......

Klockan tolv ska jag åka ner till servicehuset till sköterskorna för delegeringen. Efter det måste måste jag till Birsta och handla till fiket inför matchen i kväll. Skulle vilja hitta nåt ha på mig på midsommarafton men vet inte om jag hinner. Men det är ju en dag i morrn också. 

Och när jag kommer hem så måste jag baka något också.......Hade tänkt köpa fikabröd men Larsson har skrivit i inlägget på fb att Anki har bakat som vanligt.......Hon som aldrig kan lära sig att säga stopp/nej........Är huvudet dumt så får kroppen lida säger ordspråket. 



Av Anki - 20 juni 2018 00:25

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards