Alla inlägg den 19 juni 2018

Av Anki - 19 juni 2018 12:39

Är väl nån som har flåsat på mig bacillerna i Birsta eller nåt. I morse var jag kokhet men jag har iaf gjort medicintestet nu på fm, inför delegeringen hos sköterskorna i morrn. Kollade med Carro så att hon hade bokat tid med dem. Och så har jag börjat tapetsera i sovrummet. Mitt motto är och förblir -¨Ingen kommer ihåg en fegis......och jag har inte ro att ligga på soffan och dega. 

Av Anki - 19 juni 2018 12:26

Tänkte ju inte sova i sängen i natt men alla mina snälla kompisar sa att spindeln är räddare för mig än jag för den....Så jag kröp ner i sängen och var ju riktigt hängig så jag somnade på en gång. Och vaknade vid tre.............av att något kröp på min arm. Skrek så Lady hoppade rakt upp ur sin bädd, och viftade iväg fanskapet som hamnade på golvet. Hade inget annat än mobilen att ta till så den fick bli mordvapnet. En död spindel är en bra spindel............

Av Anki - 19 juni 2018 00:41

Tvättat mig och borstat tänderna...........och funderar var spindelfan är.........Trött så jag somnar där jag står snart....men är livrädd för att spindeln är i sängen............Tänk om jag hade haft en kvarting whisky.....då hade jag druckit lite och visat vem som är herre i huset........hahahahaha ingen som tror på mig antar jag. Nu ska jag sova med min kompis..............

 

Av Anki - 19 juni 2018 00:01

Varför kollar jag inte saker normala tider på dygnet. Såg nu att mina sista tre pass fortfarande inte är inlagda i systemet och har inte fått betalt för de i april-maj heller....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards