Alla inlägg den 15 juni 2018

Av Anki - 15 juni 2018 20:15

Hahaha japp... Var och vattnade bort i byn och plötsligt när jag riktade vattenslangen mot en blomlåda så kom det en råtta ur den. Den satte fart rakt mot mig så då fick den en dusch till samtidigt som jag sa åt den att vända och springa åt det andra hållet. Då stannade den upp och glodde på mig innan den gjorde som jag sa   

Väntar på kärleken och middag. Svälter nog ihjäl om jag ska vänta på honom...........

Av Anki - 15 juni 2018 14:56

Så klart när jag har 10 cm kvar, går det av två varptrådar och nordens strul i solven. Ringde Ulla som hade främmande. Men vi fixar det i kväll tyckte hon. Njae då har jag främmande sa jag. Och så sa jag att jag inte hinner att väva en till pläd nu eftersom jag måste få in veden först och främst. Jag hade hunnit om jag hade fått väva enligt turordningen, då hade jag vävt innan ved, allt annat utejobb och fotbollen. Är svårt å förklara för de som inte begrip skulle Stenmark ha sagt.... Och näe nu var det bråttom för nån skulle ge bort en pläd i augusti, så vi måste få klart så vi kan skicka iväg dem på ruggning. Typ som att det har tagit för lång tid för mig..... igen. Det är en månad mellan de fyra första på listan och jag har hållit på i två veckor?? Får filura lite..........

Av Anki - 15 juni 2018 10:09

Hm...ska till doktorn med foten/tån, få se vad hon säger. Sen måste jag göra klart pläden och så ska jag försöka att börja med tapetseringen av sovrummet. Och kanske en sväng i vedhögen.......

Framåt kvällen får jag ju äntligen finfrämmande   

Har fortfarande inte löst hundpassningen i morgon......

Av Anki - 15 juni 2018 10:01

 

Av Anki - 15 juni 2018 00:08

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards