Alla inlägg den 11 juni 2018

Av Anki - 11 juni 2018 22:45

Sitter på altan och myser. Det är ljust fast klockan är kvart i elva, och det blåser så ingen mygg heller. Svensk sommar när den är som bäst. Och så har jag nyss pratat med kärleken så jag är nöjd och glad   

Av Anki - 11 juni 2018 21:46

   

Av Anki - 11 juni 2018 21:39

Måste få träffa folk och andas lite mellan ved och vävpassen. Sicken tur att det finns Matforsraggare som vill umgås på vardagar också   Och att dessutom få fixa håret också gör ju inte saken sämre...Fick en förfrågan om jag ville vara chaufför till helgen men tackade nej.



Av Anki - 11 juni 2018 15:19

Hittat en Canon på Media Markt men har hittat en på tradera också plus ett hyfsat zoom. Bara att hålla kollen framöver. Hittade nån Nikon också men känner mer för Canons modeller som har enklare handhavande.

Kanske kollar lite i Birsta i morrn då jag ska till tandläkaren på eftermiddagen. Det är bättre att få känna på dem och se hur det känns. 

Retat mig som fan i dag igen på vissa saker......Ska åka och klippa mig sen och ventilera mina funderingar...........

Av Anki - 11 juni 2018 15:00

Ja ibland skulle det kännas bra att ha nån att prata med. 

 

Av Anki - 11 juni 2018 13:13

Vet väl inte om det är så sant men kör väl ett race med veden en stund. Förmodar att det inte är någon som erbjuder sig att hjälpa mig......... Styrka kommer innifrån sägs det men...... Har funderat mycket nu ett tag på framtiden. Är skitless just nu. 

 


Av Anki - 11 juni 2018 10:21

Såg den här texten och kopierade den, det var lite mer men jag kapade texten lite. Så är det ju faktiskt och många är det som inte förstår det.......

Ångest/Depression är inte ett tecken på svaghet, det är ett tecken på att nån försökt vara stark alldeles för länge...

Men nu ska jag ut och trava lite ved och sen ska jag väva pläd i två timmar (eller en) Jag blir så himla stressad när jag sitter däruppe och vet allt som måste göras hemma......

 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards