Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Anki - 10 juni 2018 22:57

Måste ju skriva att jag inte gnäller på veden trots att det är ett sjuhelsikes jobb innan den är inne och travad. Älskar han som som fixat det med Hansa och är tacksam som fan. Så att ingen tror något annat   Jag kan tydligen låta sur trots att jag inte är det     

Av Anki - 10 juni 2018 21:37

Det blir inte mycket vila den här veckan..............  


 

Av Anki - 10 juni 2018 19:32

Kört trimmern i en timme i +30 och sol......Bara liite svettigt och armarna skakar som asplöv......Men som sagt det är bra träning. Nu ska jag duscha innan........ja vi får se......  

Av Anki - 10 juni 2018 19:29

 

Den svarta är Robert   

Av Anki - 10 juni 2018 14:50

Lena och Benny var hit och hämtade hönsredet som jag hade i lagårn och när de åkte så sa de att jag skulle komma ner och äta hemgjorda hamburgare. Så då gör jag ju det dårå....tjing   

Av Anki - 10 juni 2018 12:33

Kom hem från Timrå mitt på dagen nån gång i går och sen klippte jag gräset och donade ute tills älsklingen kom. Vi grillade och sen åkte vi ner till Hassela på cruisingen. Mycket bilar, folk och en jäkla massa mygg. Så vi åkte hem vid elva och kollade på en Netflixfilm i stället. Skulle lägga ut en film därifrån men det funkar inte, måste höra med Jonas vad jag gör för fel....

Tvättade av bilarna i går innan jag klippte gräset och så lämnade jag vattnet på. Och så hade munstycket krypit av så det hade sprutat vatten ur slangen i ca två timmar. Alltså tömde jag borrvattenbrunnen.........och nu är vattnet alldeles grumligt. 

Jag upptäckte det då Biggan ringde och sa att jag skulle komma och kolla vad jag ska vattna när hon är borta. Sprang ner till garaget i flipflop och det sa bara splasch när jag "plumsade" ner i vattnet....  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards